Deel artikel
De functies van Maximizer CRM 2017 uitgelicht
door Maarten de Wit op 16-12-16 11:25
Maximizer CRM 2017 is sinds november 2016 live. De belangrijkste veranderingen in deze nieuwe release van Maximizer CRM 2017 zijn enerzijds gericht op het verhogen van productiviteit en gebruikersgemak, anderzijds op de verbreding van integratiemogelijkheden.
In dit artikel laat ik enkele nieuwe functies gericht op verhoging van productiviteit de revue passeren.
Tijdsduurberekening voor proactief relatiebeheer
Proactief je relaties benaderen is belangrijk in het opbouwen van langdurige relaties. Met Maximizer CRM 2017 is het dankzij de “Duration Field” functie mogelijk om automatisch tijdsduren bij te houden vanaf een vooraf ingestelde datum. Hierdoor kun je op een actieve manier contactmomenten inplannen met je relaties. Eenmaal ingesteld wordt de periodes automatisch bijgehouden in het systeem.
Laatste contactmoment weergave
Naast de “Duration Field” functie heeft Maximizer 2017 ook de "Last Contact Date" functie toegevoegd. De functie houdt automatisch bij wanneer voor het laatst contact is geweest met de relatie op basis van verzonden e-mails en andere triggers. De gebruiker kan ook handmatig het laatste contactmoment actualiseren. Het grootste voordeel van deze functie is dat het bijhouden van laaste contactmomenten niet meer handmatig gedaan hoeft te worden, waardoor je veel tijd kunt besparen. Ook onderhoud je relaties veel beter doordat je meer duidelijke inzichten krijgt.
Volg verkooptrajecten op de voet
Een verkooptraject bestaat uit een meerdere stappen en kunnen verschillen per industrie. Dit traject kan in sommige gevallen lang duren. Het traject van contractvernieuwing daarentegen is korter. Om deze verschillen in kaart te brengen heeft Maximizer CRM 2017 het mogelijk gemaakt om eenvoudig processen (workflows) met verschillende stappen op te zetten op basis van klantsegmenten. Deze trajecten zijn vervolgens overzichtelijk te monitoren.
Met Maximizer CRM 2017 houd je dus overzicht over alle klantsegmenten en krijg je gedetailleerd inzicht in de verkoopstatistieken per klantsegment.
Bereik op een persoonlijke manier
Maximizer CRM 2017 maakt het mogelijk om notificaties en e-mails persoonlijker te maken met behulp van templates. Je kunt ieder template afstemmen op de verschillende klantsegmenten. Hierdoor voldoet de communicatie aan de branding van je organisatie en bereik je ontvangers op een persoonlijke wijze.
Maak snel de rapportages die er toe doen
Een functie die ook invloed heeft op productiviteit is de vernieuwde rapportage-functie. Hiermee heb je binnen enkele klikken alle data die je als gebruiker wenst te hebben. Deze data maakt het vervolgens mogelijk processen en activiteiten efficiënter in te delen.
Wil je de vernieuwde functies van Maximizer CRM 2017 zelf ervaren? Vraag dan nu een software trial aan!
Deel artikel
- december 2024 (1)
- november 2024 (12)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (6)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (5)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (4)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)