Deel artikel
Maximizer CRM 2017 is live!
door Maarten de Wit op 13-12-16 15:54
Eindelijk is het dan zo ver, Maximizer CRM 2017 is gelanceerd. De functionaliteiten in de nieuwe versie zijn verfijnd en uitgebreid met vele krachtige features.
In dit artikel schets ik waarom Maximizer CRM 2017 een systeem is dat iedere organisatie zou moeten overwegen.
Maximizer CRM 2017 is future-proof. Het verbeterde CRM-platform kent tal van nieuwe functionaliteiten die ervoor zullen zorgen dat jouw marketing, verkoop en klantbeheer volledig klaar zijn voor de toekomst. Ook is het CRM-platform qua design in een nieuw jasje gestoken.
What’s new?
- nieuwe tools om de productiviteit te verhogen;
- meerdere mogelijkheden om je klanten gerichter te benaderen door middel van klantsegmentatie;
- de uitbreiding van het API-infrastructuur om integratie met andere bedrijfssoftware breder te ondersteunen;
- een nieuwe, gebruikersvriendelijke interface.
Hieronder lees je de vernieuwingen die helpen de gebruikerservaring te verbeteren, de productiviteit te verhogen en de verbinding met andere systemen te vergemakkelijken:
1. Maximizer CRM 2017 voor hogere productiviteit
Het werken in een CRM-systeem moet efficiënt zijn voor iedere gebruiker. Daarom heeft Maximizer CRM met de 2017 versie meerdere tools ontwikkeld om de productiviteit te verhogen.
- Bedrijfsprocessen afstemmen per klantsegment
Met deze functionaliteit kun je jouw bedrijfsprocessen en verkoopkansen afstemmen op het gedrag van ieder klantsegment. Hierdoor kun je proactiever en gerichter service verlenen en ondersteuning bieden aan de klant.
- Automatische tijdsduur berekening
De nieuwe Duration Field functie berekent automatisch de verstreken tijd vanaf een startdatum. Stel eenvoudig een startdatum in om de verstreken tijd bij te houden sinds het laatste contactmoment of mijlpaal. Dit kan de periode tot contractverlenging zijn, jubilea of contactmomenten. De data wordt weergegeven in overzichtelijke dashboard en kan indien gewenst eenvoudig worden opgezocht.
- Aangepaste templates voor afspraken en herinneringen
Met eenvoudig te creëren eemailtemplates bereik je al je doelgroepen gericht. Door dit te vergemakkelijken kan je in de nieuwe versie van Maximizer CRM e-mailtemplates selecteren, waardoor je je doelgroep op een gepersonaliseerde manier bereikt.
- Vereenvoudigde reporting indeling
Kies een kolom indeling voor het genereren en exporteren van een rapportage met die dataset die je op dat moment nodig hebt. Met één klik wordt de voor jou relevante informatie inzichtelijk, welke vervolgens eenvoudig te exporteren is.
2. Maximizer CRM 2017 voor hoog gebruikersgemak
Gebruikersacceptatie is essentieel voor succesvol gebruik van CRM. Dit kan gerealiseerd worden door een gebruiksvriendelijk systeem en goede begeleiding. Om het gebruikersgemak te verhogen heeft Maximizer CRM 2017 het gebruik van het systeem verder vereenvoudigd.
- Moderne en overzichtelijke interface
De interface van Maximizer CRM is veranderd. Het bevat frisse nieuwe kleuren en is overzichtelijker. Dit zorgt voor een snellere gebruikersacceptatie en verhoogt het gebruiksgemak.
- Kalender
De kalender-functie is verbeterd. Hierdoor zie je in één oogopslag de beschikbaarheid van medewerkers en middelen, wie de afspraak heeft gemaakt en alle benodigde afspraakdetails.
- Module identificatie
In Maximizer CRM heb je verschillende modules waarin je kunt werken, zoals de modules verkoopkansen en adressenboek. De nieuwe versie van Maximizer CRM geeft duidelijker weer in welke CRM-module je werkt, zodat je altijd weet waar je je als gebruiker bevindt.
- Floating notificatie panel
In het vernieuwde systeem ontvang je geen opdringerige meldingen van je taken, afspraken en andere zaken. Door middel van een floating notificatie paneel krijg je inzichten in je openstaande herinneringen. Het paneel verdwijnt wanneer je muis er niet op staat waardoor je je notificaties kan zien wanneer jij het zelf wilt. Ook kan je het paneel vastpinnen zodat het niet verdwijnt.
3. Verbeterde API platform
Een application programming interface (API) is een verzameling programmeerinstructies waarmee data uitgewisseld kan worden tussen verschillende apps, website en systemen. Door middel van API’s kunnen de systemen met elkaar communiceren. Maximizer CRM 2017 heeft verbeteringen doorgevoerd in het API platform. Lees ze hieronder:
- Het verbreden van de Enterprise Application Integration (EAI) lijst
- Integratie met Outlook
De verbeterde integratie met MS Outlook maakt het mogelijk om meer te doen zonder te hoeven schakelen tussen verschillende systemen. Zo kun je eenvoudig nieuwe contactgegevens en e-mailcommunicatie opslaan. Ook kun je sneller een verkoopkans toevoegen en een follow-up taak aanmaken vanuit Outlook in Maximizer CRM.
Wil je de vernieuwde functionaliteiten van Maximizer CRM 2017 zelf ervaren? Vraag dan nu een softwaretrial aan!
Deel artikel
- november 2024 (10)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (6)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (5)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (4)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)