HubSpot voor de gezondheidszorg en farmacie
Digitalisering verandert de gezondheidszorg en farmacie in een rap tempo. Wil je organisatie met de digitale trends meegaan? Stroomlijn de klantprocessen dan met HubSpot, zodat onderstaande uitdagingen verleden tijd zijn.
- Weinig overzicht en controle
- Ongestructureerde klantreis en touchpoints
- Versplinterde data door losse IT-systemen
- Lage klanttevredenheid
- Beperkt financieel inzicht
Succesvolle CRM-implementaties
Jaar ervaring in CRM
Unieke ERP/Finance koppelingen gerealiseerd
Een greep uit onze gezondheidszorg en farmacie klanten
De belangrijkste voordelen van HubSpot
Volledig overzicht en controle
Compleet overzicht van je leads, deals en klanten. Én houd alle activiteiten- en communicatie bij voor de optimale ondersteuning van je klanten.
Optimale klantreis en touchpoints
Integratie ERP- en financiële systemen
Datagestuurde besluitvorming
Hoge klanttevredenheid
Vakgenoten aan het woord
HubSpot aan je boekhoudpakket of ERP-oplossing koppelen
Vrijblijvend jouw CRM-behoeften ontdekken
Er zijn veel verschillende CRM-pakketten op de markt. Hoe weet je dat je CRM-software kiest, die echt goed bij je organisatie past? Download onze gratis CRM-checklist voor de gezondheidszorg en farmacie branche. En vorm daarmee een eisenpakket, waarmee je makkelijker de juiste software selecteert.
Download CRM checklist
Veelgestelde vragen
HubSpot CRM is gebruiksvriendelijkheid, schaalbaar en veelzijdig. Je beheert je marketing, verkoop- en serviceprocessen in een centraal systeem. Je integreert het naadloos met andere tools, zoals de bekende ERP-oplossingen en financiële systemen.
Systony heeft meer dan 20 jaar CRM-ervaring. En is een gecertificeerde HubSpot implementatiepartner. Het bedrijf heeft HubSpot bij 500+ organisaties geïmplementeerd. Waaronder diverse organisaties in de zorg en farmaceutische industrie. Zoals o.a. Cavex, HSK Groep, Connect4Care, Mentaal Beter en SMG.
HubSpot is een slimme alles-in-1 CRM-database, die je met specifieke (AI-aangedreven) tools uitbreidt. Je selecteert hierbij zelf de marketing, sales en service licenties, die je wilt gebruiken. Daardoor betaal je alleen voor wat je echt nodig heeft. De flexibele en schaalbare CRM-software stem je zo volledig op je organisatie en budget af. Daarnaast zijn er kosten om HubSpot te implementeren. Wil je zorgorganisatie de CRM-software met andere systemen integreren? Dan komen daar eventueel nog integratiekosten bij.
Vraag hier een vrijblijvende kostenindicatie voor de implementatie van jouw HubSpot-portaal aan.
Systony werkt volgens een bewezen en zelf ontwikkelde implementatiestrategie. In overleg met jou wijken we hier uiteraard vanaf. Zodat je CRM-implementatie volledig aansluit bij je wensen, tijdspad en budget.
Eerst brengen we de doelstellingen, wensen en behoeften van jouw organisatie in kaart. Daarna configureren we je HubSpot-portaal. Inclusief alle benodigde functionaliteiten, datamigraties en eventuele maatwerk integraties.
Is jouw HubSpot-portaal naar wens ingericht? Dan trainen we alle key-users en eindgebruikers. Dit zorgt mede voor een hoge gebruikersacceptatie. Na de eindevaluatie en sign-off blijven we je organisatie met een servicedesk overeenkomst ondersteunen.
Hoe lang een HubSpot implementatie bij Systony duurt hangt van verschillende factoren af. Bijvoorbeeld het formaat van je zorgorganisatie, specifieke vereisten, extra integraties en maatwerk. Standaard implementaties duren gemiddeld 4 tot 12 weken bij ons.
In de App Marketplace van HubSpot zijn meer dan 1.600 standaard softwarekoppelingen beschikbaar. Veel systemen zijn daardoor eenvoudig te koppelen. Denk aan de tools die je dagelijks gebruikt. Bijvoorbeeld Gmail, Outlook365, Microsoft Teams, Zoom, Mailchimp.
Daarnaast hebben onze in-house developers ruim 40 verschillende softwarekoppelingen voor ERP-oplossingen en financiële systemen ontwikkeld. Waaronder o.a. Infor, Isah, SAP, Unit4, Exact Online, MS Navision, MS AX en MS Business Central.