HubSpot Fast Track
Voor start-ups en kleine organisaties met groeiambitie
Snelle onboarding met de beste CRM-software
Stap in de wereld van HubSpot CRM. Bij de CRM Fast Track helpt Systony jou op weg. Je volgt drie workshops en richt jouw CRM-omgeving samen met onze HubSpot-specialist in. Ook leren we je werken met het unieke CRM-platform. Na de livegang kun je 1 jaar lang gratis onbeperkt gebruik maken van de expertise van onze servicedesk.
Snel live met HubSpot CRM
Doorlooptijd Fast Track: 10 dagen.
3 workshops
Bij jou, bij ons of online.
Inrichting van je HubSpot CRM
En/of de Starter Hubs.
Servicedesk
Onbeperkt toegang tot onze servicedesk voor 1 jaar.
Reserveer je plek snel
Per maand starten wij maximaal 4 HubSpot CRM Fast Track trajecten.
Prijs op aanvraag
Vraag een vrijblijvende offerte aan.
Vraag een vrijblijvende offerte aan
Zo implementeer je snel en makkelijk HubSpot CRM
Welke 3 stappen zijn belangrijk bij het implementeren van HubSpot CRM bij kleine bedrijven? In deze video leggen Maarten en Martijn het uit.
CRM & Relatiebeheer
- Grondige intake
Wat doet jouw bedrijf? Wat zijn je doelstellingen? In welke branches ben je actief? Wie zijn je klanten? Hoe ziet je verkoopproces eruit? Etc. - Aanmaken HubSpot portaal
Voor HubSpot heb je een bedrijfsnaam en een domeinnaam nodig. Meer niet! - Aanmaken gebruikersaccounts
Welke gebruikers krijgen toegang tot de CRM-omgeving en welke privileges krijgen zij? - Aanmaken vrije velden (properties)
Wat is belangrijk om vast te leggen van jouw relaties (bedrijven en contactpersonen)? Hoe maak je verkoopkansen en service tickets aan? - Email en kalenderkoppeling
We koppelen jouw Office 365, Outlook of Gmail aan je HubSpot CRM. Zo kun je de binnenkomende/uitgaande e-mails en je agenda koppelen aan de relaties in je HubSpot CRM. - Instellen van e-mail sjablonen
Handig voor als je regelmatig dezelfde soort e-mails verstuurt naar leads, prospects of klanten. - Importeren van bedrijven en contactpersonen
Heb je jouw bestaande relaties al beschikbaar in Excel-formaat? Wij importeren deze voor je in HubSpot. Zo zorgen we voor een vliegende start. - Interactieve gebruikersinstructie
Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? Aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit de praktijk leggen we je dat uit.
Sales & Service
- Configuratie van jouw verkooppijplijn
Welke fases doorloopt een verkoopkans voordat hij gewonnen of verloren raakt? - Configuratie van jouw servicepijplijn
Welke fases doorloopt een klacht of klantvraag, voordat hij opgelost of beantwoord wordt? - Configuratie van de takenlijsten
HubSpot biedt elke gebruiker een eigen takenlijst. Daarmee kun je herinneringen, zoals leadopvolging, offerte-opvolging, terugbelacties en herinneringen instellen. - Installatie en configuratie van de iOS of Android mobile app
Het is natuurlijk fijn om onderweg altijd bij je CRM-gegevens te kunnen. Zo heb je altijd een 360-graden klantbeeld. Waar je ook bent! - Reports en Dashboards
We creëren samen overzichtelijke en eenvoudig leesbare dashboard rapportages. Belangrijke stuurinformatie heb je altijd bij de hand. - Interactieve gebruikersinstructie
Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? We leggen het je uit aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit in de praktijk. - Instellen e-mailtracking
Wil je notificaties ontvangen als een lead, prospect of klant een belangrijke e-mail van jou leest? Dan gebruik je daar e-mailtracking voor. - Instellen van automatische e-mailnotificaties
Zo houdt HubSpot jou op de hoogte van belangrijke zaken over jouw relaties, verkoopkansen of servicetickets.
Marketing
- HubSpot webformulieren en landingspagina's
Plaats eenvoudig HubSpot webformulieren op je website. Zo komen aanvragen, contactverzoeken of content downloads automatisch als lead in HubSpot beschikbaar. - E-mailmarketing
Met je HubSpot CRM kun je maandelijks maximaal 2.000 marketing e-mails versturen in je eigen HTML-huisstijl. We leren je om zo’n e-mail op te stellen en je doelgroep te selecteren. Daarbij is het natuurlijk belangrijk om de opt-in/opt-out te kunnen configureren. Ook leren we je hoe je kunt rapporteren over de lees- en klikstatistieken. - Advertentiemanagement
Koppel jouw ad accounts van LinkedIn, Google, Facebook en Instagram aan HubSpot en creëer zo een krachtige leadgenerator. - Live chat
We maken de online chat van HubSpot beschikbaar op jouw website. Daarmee communiceer je één-op-één met jouw websitebezoekers. - HubSpot CRM groeit met je mee
Een allround CRM-systeem goed toepassen betekent succes voor de lange termijn. HubSpot groeit met jouw organisatie mee. Het CRM kun je namelijk uitbreiden met de betaalde hubs. Wil je een roadmap maken en daarom weten wat jouw mogelijkheden zijn? Wij vertellen je er graag over.
Servicedesk
Systony blijft je na de oplevering met het gratis HubSpot CRM-systeem ondersteunen. Dat beloven wij je (zwart op wit)! Wij geloven namelijk in een langdurige en loyale samenwerking.
Gedurende 12 maanden na de implementatie staat onze servicedesk onbeperkt tot jouw beschikking. Wil je na deze periode van onze dienstverlening gebruik blijven maken? Dan maken we nieuwe serviceafspraken met elkaar.
Je krijgt van ons:
- 12 Maanden functionele en technische ondersteuning van onze servicedesk.
- Ondersteuning via telefoon, e-mail, webchat en TeamViewer tijdens kantooruren. Onze reactietijd is doorgaans binnen één werkdag.
- 2 Keer per jaar een CRM health check door een ervaren CRM-consultant.