HubSpot Fast Track

Voor start-ups en kleine organisaties met groeiambitie

Snelle onboarding met de beste CRM-software

Stap in de wereld van HubSpot CRM. Bij de CRM Fast Track helpt Systony jou op weg. Je volgt drie workshops en richt jouw CRM-omgeving samen met onze HubSpot-specialist in. Ook leren we je werken met het unieke CRM-platform. Na de livegang kun je 1 jaar lang gratis onbeperkt gebruik maken van de expertise van onze servicedesk.

HubSpotCRM Fast Track
Impressive work
Nothing else matters

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Zo implementeer je snel en makkelijk HubSpot CRM

Welke 3 stappen zijn belangrijk bij het implementeren van HubSpot CRM bij kleine bedrijven? In deze video leggen Maarten en Martijn het uit.

CRM & Relatiebeheer

  • Grondige intake
    Wat doet jouw bedrijf? Wat zijn je doelstellingen? In welke branches ben je actief? Wie zijn je klanten? Hoe ziet je verkoopproces eruit? Etc.
  • Aanmaken HubSpot portaal
    Voor HubSpot heb je een bedrijfsnaam en een domeinnaam nodig. Meer niet!
  • Aanmaken gebruikersaccounts
    Welke gebruikers krijgen toegang tot de CRM-omgeving en welke privileges krijgen zij?
  • Aanmaken vrije velden (properties)
    Wat is belangrijk om vast te leggen van jouw relaties (bedrijven en contactpersonen)? Hoe maak je verkoopkansen en service tickets aan?
  • Email en kalenderkoppeling
    We koppelen jouw Office 365, Outlook of Gmail aan je HubSpot CRM. Zo kun je de binnenkomende/uitgaande e-mails en je agenda koppelen aan de relaties in je HubSpot CRM.
  • Instellen van e-mail sjablonen
    Handig voor als je regelmatig dezelfde soort e-mails verstuurt naar leads, prospects of klanten.
  • Importeren van bedrijven en contactpersonen
    Heb je jouw bestaande relaties al beschikbaar in Excel-formaat? Wij importeren deze voor je in HubSpot. Zo zorgen we voor een vliegende start.
  • Interactieve gebruikersinstructie
    Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? Aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit de praktijk leggen we je dat uit.

Sales & Service

  • Configuratie van jouw verkooppijplijn
    Welke fases doorloopt een verkoopkans voordat hij gewonnen of verloren raakt?
  • Configuratie van jouw servicepijplijn
    Welke fases doorloopt een klacht of klantvraag, voordat hij opgelost of beantwoord wordt?
  • Configuratie van de takenlijsten
    HubSpot biedt elke gebruiker een eigen takenlijst. Daarmee kun je herinneringen, zoals leadopvolging, offerte-opvolging, terugbelacties en herinneringen instellen.
  • Installatie en configuratie van de iOS of Android mobile app
    Het is natuurlijk fijn om onderweg altijd bij je CRM-gegevens te kunnen. Zo heb je altijd een 360-graden klantbeeld. Waar je ook bent!
  • Reports en Dashboards
    We creëren samen overzichtelijke en eenvoudig leesbare dashboard rapportages. Belangrijke stuurinformatie heb je altijd bij de hand.
  • Interactieve gebruikersinstructie
    Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? We leggen het je uit aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit in de praktijk.
  • Instellen e-mailtracking
    Wil je notificaties ontvangen als een lead, prospect of klant een belangrijke e-mail van jou leest? Dan gebruik je daar e-mailtracking voor.
  • Instellen van automatische e-mailnotificaties
    Zo houdt HubSpot jou op de hoogte van belangrijke zaken over jouw relaties, verkoopkansen of servicetickets.

Marketing

  • HubSpot webformulieren en landingspagina's
    Plaats eenvoudig HubSpot webformulieren op je website. Zo komen aanvragen, contactverzoeken of content downloads automatisch als lead in HubSpot beschikbaar.
  • E-mailmarketing
    Met je HubSpot CRM kun je maandelijks maximaal 2.000 marketing e-mails versturen in je eigen HTML-huisstijl. We leren je om zo’n e-mail op te stellen en je doelgroep te selecteren. Daarbij is het natuurlijk belangrijk om de opt-in/opt-out te kunnen configureren. Ook leren we je hoe je kunt rapporteren over de lees- en klikstatistieken.
  • Advertentiemanagement
    Koppel jouw ad accounts van LinkedIn, Google, Facebook en Instagram aan HubSpot en creëer zo een krachtige leadgenerator.
  • Live chat
    We maken de online chat van HubSpot beschikbaar op jouw website. Daarmee communiceer je één-op-één met jouw websitebezoekers.
  • HubSpot CRM groeit met je mee
    Een allround CRM-systeem goed toepassen betekent succes voor de lange termijn. HubSpot groeit met jouw organisatie mee. Het CRM kun je namelijk uitbreiden met de betaalde hubs. Wil je een roadmap maken en daarom weten wat jouw mogelijkheden zijn? Wij vertellen je er graag over.

Servicedesk

Systony blijft je na de oplevering met het gratis HubSpot CRM-systeem ondersteunen. Dat beloven wij je (zwart op wit)! Wij geloven namelijk in een langdurige en loyale samenwerking.

Gedurende 12 maanden na de implementatie staat onze servicedesk onbeperkt tot jouw beschikking. Wil je na deze periode van onze dienstverlening gebruik blijven maken? Dan maken we nieuwe serviceafspraken met elkaar.

Je krijgt van ons:

  • 12 Maanden functionele en technische ondersteuning van onze servicedesk.
  • Ondersteuning via telefoon, e-mail, webchat en TeamViewer tijdens kantooruren. Onze reactietijd is doorgaans binnen één werkdag.
  • 2 Keer per jaar een CRM health check door een ervaren CRM-consultant.

Google & HubSpot reviews