Voor start-ups en kleine organisaties met groeiambitie
HubSpot Fast Track
Snelle onboarding met de beste CRM-software. Stap in de wereld van HubSpot CRM. Bij de CRM Fast Track helpt Systony jou op weg. Je volgt drie workshops en richt jouw CRM-omgeving samen met onze HubSpot-specialist in. Ook leren we je werken met het unieke CRM-platform. Na de livegang kun je 1 jaar lang gratis onbeperkt gebruik maken van de expertise van onze servicedesk.

Impressive work
Nothing else matters
Snel live met HubSpot CRM
Doorlooptijd Fast Track: 10 dagen.
3 workshops
Bij jou, bij ons of online.
Inrichting van je HubSpot CRM
En/of de Starter Hubs.
Servicedesk
Onbeperkt toegang tot onze servicedesk voor 1 jaar.
Reserveer je plek snel
Per maand starten wij maximaal 4 HubSpot CRM Fast Track trajecten.
Prijs op aanvraag
Vraag een vrijblijvende offerte aan.
Vraag een vrijblijvende offerte aan
Zo implementeer je snel en makkelijk HubSpot CRM
Welke 3 stappen zijn belangrijk bij het implementeren van HubSpot CRM bij kleine bedrijven? In deze video leggen Maarten en Martijn het uit.
CRM & Relatiebeheer
- Grondige intake
Wat doet jouw bedrijf? Wat zijn je doelstellingen? In welke branches ben je actief? Wie zijn je klanten? Hoe ziet je verkoopproces eruit? Etc. - Aanmaken HubSpot portaal
Voor HubSpot heb je een bedrijfsnaam en een domeinnaam nodig. Meer niet! - Aanmaken gebruikersaccounts
Welke gebruikers krijgen toegang tot de CRM-omgeving en welke privileges krijgen zij? - Aanmaken vrije velden (properties)
Wat is belangrijk om vast te leggen van jouw relaties (bedrijven en contactpersonen)? Hoe maak je verkoopkansen en service tickets aan? - Email en kalenderkoppeling
We koppelen jouw Office 365, Outlook of Gmail aan je HubSpot CRM. Zo kun je de binnenkomende/uitgaande e-mails en je agenda koppelen aan de relaties in je HubSpot CRM. - Instellen van e-mail sjablonen
Handig voor als je regelmatig dezelfde soort e-mails verstuurt naar leads, prospects of klanten. - Importeren van bedrijven en contactpersonen
Heb je jouw bestaande relaties al beschikbaar in Excel-formaat? Wij importeren deze voor je in HubSpot. Zo zorgen we voor een vliegende start. - Interactieve gebruikersinstructie
Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? Aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit de praktijk leggen we je dat uit.
Sales & Service
- Configuratie van jouw verkooppijplijn
Welke fases doorloopt een verkoopkans voordat hij gewonnen of verloren raakt? - Configuratie van jouw servicepijplijn
Welke fases doorloopt een klacht of klantvraag, voordat hij opgelost of beantwoord wordt? - Configuratie van de takenlijsten
HubSpot biedt elke gebruiker een eigen takenlijst. Daarmee kun je herinneringen, zoals leadopvolging, offerte-opvolging, terugbelacties en herinneringen instellen. - Installatie en configuratie van de iOS of Android mobile app
Het is natuurlijk fijn om onderweg altijd bij je CRM-gegevens te kunnen. Zo heb je altijd een 360-graden klantbeeld. Waar je ook bent! - Reports en Dashboards
We creëren samen overzichtelijke en eenvoudig leesbare dashboard rapportages. Belangrijke stuurinformatie heb je altijd bij de hand. - Interactieve gebruikersinstructie
Hoe kun je de ingestelde functies het beste toepassen? We leggen het je uit aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit in de praktijk. - Instellen e-mailtracking
Wil je notificaties ontvangen als een lead, prospect of klant een belangrijke e-mail van jou leest? Dan gebruik je daar e-mailtracking voor. - Instellen van automatische e-mailnotificaties
Zo houdt HubSpot jou op de hoogte van belangrijke zaken over jouw relaties, verkoopkansen of servicetickets.
Marketing
- HubSpot webformulieren en landingspagina's
Plaats eenvoudig HubSpot webformulieren op je website. Zo komen aanvragen, contactverzoeken of content downloads automatisch als lead in HubSpot beschikbaar. - E-mailmarketing
Met je HubSpot CRM kun je maandelijks maximaal 2.000 marketing e-mails versturen in je eigen HTML-huisstijl. We leren je om zo’n e-mail op te stellen en je doelgroep te selecteren. Daarbij is het natuurlijk belangrijk om de opt-in/opt-out te kunnen configureren. Ook leren we je hoe je kunt rapporteren over de lees- en klikstatistieken. - Advertentiemanagement
Koppel jouw ad accounts van LinkedIn, Google, Facebook en Instagram aan HubSpot en creëer zo een krachtige leadgenerator. - Live chat
We maken de online chat van HubSpot beschikbaar op jouw website. Daarmee communiceer je één-op-één met jouw websitebezoekers. - HubSpot CRM groeit met je mee
Een allround CRM-systeem goed toepassen betekent succes voor de lange termijn. HubSpot groeit met jouw organisatie mee. Het CRM kun je namelijk uitbreiden met de betaalde hubs. Wil je een roadmap maken en daarom weten wat jouw mogelijkheden zijn? Wij vertellen je er graag over.
Servicedesk
Systony blijft je na de oplevering met het gratis HubSpot CRM-systeem ondersteunen. Dat beloven wij je (zwart op wit)! Wij geloven namelijk in een langdurige en loyale samenwerking.
Gedurende 12 maanden na de implementatie staat onze servicedesk onbeperkt tot jouw beschikking. Wil je na deze periode van onze dienstverlening gebruik blijven maken? Dan maken we nieuwe serviceafspraken met elkaar.
Je krijgt van ons:
Je krijgt van ons:
-
12 Maanden functionele en technische ondersteuning van onze servicedesk.
-
Ondersteuning via telefoon, e-mail, webchat en TeamViewer tijdens kantooruren. Onze reactietijd is doorgaans binnen één werkdag.
-
2 Keer per jaar een CRM health check door een ervaren CRM-consultant.
Google & HubSpot reviews
"Ik heb het Fast Track workshop programma van Systony mogen volgen waarbij ik kennis leerde maken met de basics van HubSpot. Door middel van de workshops heb ik geleerd hoe HubSpot ingericht moet worden en kan ik nu mijn CRM-systeem invullen op de manier waarop ik het nodig acht. De workshops werden geleid door Peter die ook goed de tijd nam om mee te denken aan oplossingen voor de problemen die wij hadden met het CRM-systeem."


Sophia Grotz
Penningmeester, Veerstichting
"Het was een geweldige ervaring om met Systony samen te werken. Na een lang voortraject met verschillende CRM partijen was het enthousiasme en de know-how van de mensen van Systony de doorslaggevende factor om voor HubSpot te kiezen. Zowel tijdens de inrichting van het system als de gebruikerstraining bleken zij in staat is om alle functionaliteiten van de applicatie een plek te geven in het gebruikersdomein van ons team. Het analytisch vermogen zorgde altijd voor een ad-hoc oplossing bij gerezen vragen en ik kan dan ook spreken van een 'seamless experience' we kijken uit naar een langdurige samenwerking waarbij we ons graag door Systony over HubSpot laten informeren."


Dennis Grondman
Commercial Planning Manager, Lebara Mobile
"Een aantal jaar hebben wij gewerkt met Microsoft Dynamics CRM/Sales, maar daar waren niet tevreden over. Voor ons was er alle reden om op zoek te gaan naar de juiste oplossing en partner en die hebben we gevonden in HubSpot en Systony. Gelijk al bij de eerste gesprekken met Systony was het duidelijk dat er veel kennis van zaken was. Uit ervaring weten we namelijk dat de know-how van het marketing en sales proces minstens zo belangrijk is als de pakketkennis. De combinatie Systony en HubSpot is dus van harte aanbevolen."


Marc Colijn
CEO, Colijn IT
“HubSpot kwam uit als een van de top-3 kandidaten van onze vooronderzoek van verschillende CRM-systemen en in de "finale" stond Systony met kop en schouders boven de twee concurrenten. En om onze wensen qua planning te voldoen had Systony nog een tandje erbij gezet voor een supersnelle implementatie met wat maatwerk. Het hele team is enthusiast en omarmt HubSpot als systeem. Zeer succesvol project, all in all!”


Henri Laitervo
Commercial Director, Soest Medical Group
"Systony is een partij die van A-Z weet hoe HubSpot werkt. We hebben hen gekozen omdat er korte lijnen zijn en dat werkt voor ons heel fijn. In het hele traject werd de begeleiding gedaan door Martijn en Ellen, vanaf het eerste sales contact tot aan de trainingen. Er is veel kennis aanwezig bij de mensen van Systony en we pasten dingen die voor ons nog niet helemaal fijn werkten meteen samen aan. Lekker pragmatisch dus en daar houden we van!"


Wendy Kuipers
Marketing Communicatie manager, Ratho
"De begeleiding van Systony bij het implementeren van ons CRM-systeem was no-nonsense en to the point. Het laten zien van de eigen manier van werken met het CRM-systeem en het delen van erveringen, werkte aanstekelijk en enthousiasmerend. Bovendien was Systony goed bereikbaar, zelfs buiten kantooruren, tijdens de testperiode. Nu is het aan ons om het in te zetten. Aan het enthousiasme zal het niet liggen."


Ariane van Meerlant
Accountmanager, Prolumia
"Goede/snelle service & fijne samenwerking. Inmiddels een paar weken geleden gestart met het gebruik van HubSpot. Van het niet gebruiken van een CRM systeem naar nu een makkelijk en begrijpelijk systeem als HubSpot. We zijn er erg blij mee en dit alles mogelijk gemaakt door Martijn vanwege de goede/snelle service en fijne samenwerking. Iedereen kan gelijk aan de slag met het systeem mede door de plezierige/enthousiaste trainingen. Bedankt."


Madelon Meulenbelt
Sales Manager, Eurotape B.V.
"Systony weet op een praktijkgerichte manier helder duidelijk de mogelijkheden van het systeem uit te leggen en via "mee klikken" in de vingers te krijgen. Nu komt de taak op onszelf neer om het in de organisatie gewoon te worden. Maar daar heb ik het volste vertrouwen in gezien de back-up die ze bieden. Groots!"


Patrick van Dessel
Medewerker commerciële binnendienst, Nedelko
"Systony, en zeker Martijn, is een bedrijf dat open, eerlijk, snel en transparant communiceert. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij snel met hun zijn gaan samenwerken. De goede informatie voorziening, prettig en vooral snelle communicatie maakt Systony een zeer prettige partner om mee te werken."


Erwin Dijkstra
Commercieel directeur, TakeAware
"Zeer positief over aanpak Systony. Mijn ervaringen met Martijn zijn heel erg positief. Hij is niet alleen erg vriendelijk, hij heeft ook veel ervaring en kennis om je stap voor stap te begeleiden naar de beste CRM-fit. Hij begrijpt de benodigde voorwaarden, visie en CRM-strategie en weet welke producten het best passen bij uw bedrijf. Demo's zijn zo pakkend dat het bijna onmogelijk is om niet erg enthousiast te worden. Als CRM Business Lead zal ik Systony zeker aanbevelen."


Alexandra Eerland
CRM Business Analyst, SILICON
"Een no-nonsense aanpak: dát klikte goed met Lucite International. Het grote voordeel van Systony is dat ze echt heel flexibel met allerlei vragen kunnen meedenken die je tegen komt in een implementatietraject. Systony heeft ons geholpen het commerciële proces op een pragmatische wijze te vertalen naar de mogelijkheden van Hubspot CRM. Het resultaat is een CRM-applicatie die helemaal afgestemd is op de fase waarin de organisatie zich bevindt, rekening houdend met de toekomst. Samen op weg naar persoonlijke aandacht voor onze klanten. Dit motto weet Systony uitstekend naar onze gezamenlijke CRM praktijk te vertalen."


Raoul van Mullem
Marketing Manager, Lucite International