Alle marketingtools en informatie centraal op 1 plek in jouw CRM-systeem
HubSpot Marketing Hub
HubSpot Marketing Hub is de onbetwiste marktleider en best presterende marketing-software op de markt. Concreet: geen ander softwarepakket levert zoveel marketingrendement op.
Alle tools voor online succes in één krachtige oplossing
194.000+ bedrijven in meer dan 120 landen maken gebruik van HubSpot.
HubSpot Marketing Hub kenmerken
Krachtig leadmanagement
Rapporten, dashboards & campagnes
Meer leads en klanten door de juiste marketing automation strategie
Wat is Inbound Marketing Automation?
En hoe kan HubSpot Marketing Hub daarin ondersteunen?
Aantrekken
Converteren
Overtuigen en binden
De rol van Inbound Marketing Automation
Met de tools kun je bijvoorbeeld:
- Blogs en landingspagina's publiceren.
- Content optimaliseren voor zoekmachines.
- Leads geautomatiseerd en op de juiste momenten benaderen.
- Meten hoe ver een lead in de buyer journey is.
Je volgt leads automatisch op met de data, die je in HubSpot verzamelt. Je informeert jouw doelgroep gesegmenteerd, gericht en gepersonaliseerd. Volledig aangepast op individuele behoeften en wensen. Ontvangers hebben daardoor het gevoel zeer persoonlijk geholpen te worden. Je overtuigt je doelgroep gemakkelijker en bindt deze aan je. Met datagedreven en geautomatiseerde inbound marketing verhoog je gegarandeerd jouw marketing-output.
Veel organisaties werken nog met losse tools. De HubSpot Marketing Hub biedt juist alle tools onder één dak. Alle data van jouw bezoekers en leads heb je dus beschikbaar in één systeem.
Inbound Marketing Automation zorgt voor:
- Een betere online vindbaarheid door jouw geoptimaliseerde website en content. Je focust je op de specifieke interesses van jouw doelgroep.
- Kwalitatieve leads, die je al vroeg in het oriëntatieproces genereert. Je helpt jouw doelgroep door middel van kwalitatieve premium content, zoals eBooks, whitepapers en casestudies.
- Krachtig datagestuurd leadmanagement. Je bereikt je leads met de juiste content op het moment dat zij daar behoefte aan hebben.
- Betere samenwerking tussen de afdelingen marketing en verkoop, doordat er meer relevante data beschikbaar is. Je draagt een potentiële klant pas aan de afdeling verkoop over als de lead daaraan toe is. HubSpot monitort dit met behulp van lead scoring.
HubSpot Martktleider in Gartner Magic Quadrant
De slimme software van de HubSpot Marketing Hub sluit perfect aan bij het huidige digitale tijdperk. De op maat ingerichte software helpt organisaties het maximale uit online marketing te halen. Steeds meer bedrijven zien dat in en stappen over.
Het Gartner® Magic Quadrant™ heeft HubSpot daarom erkend als ‘Markteider bij B2B-platforms voor marketingautomatisering’. Jaarlijks analyseert het Amerikaanse Gartner de markt voor o.a. Marketing Automation-oplossingen. De positie van bedrijven wordt in een matrix geclassificeerd als nichespeler, visionair, uitdager of leider. In de IT-branche hecht men veel waarde aan deze erkenning.
HubSpot CRM
Denk je dat CRM-software alleen maar gaat over het managen van jouw relaties? Vergeet het maar! HubSpot CRM heeft tools voor iedereen in jouw team en het is 100% gratis.
HubSpot Sales Hub
Stroomlijnt en verbetert jouw salesprocessen. Het verhoogt conversie en zorgt ervoor dat je salesteam efficiënter werkt.
HubSpot Service Hub
Zorgt dat vragen en verzoeken van jouw relaties adequaat en professioneel worden afgewikkeld en biedt klantvriendelijke survey tools.
HubSpot Operations Hub
Synchroniseert jouw HubSpot data met third-party apps, ondersteunt webhooks voor developers en houdt je CRM-data schoon.
HubSpot Content Hub
Het eerste en enige CMS dat volledig is geïntegreerd met een CRM-systeem. Dit biedt jou de mogelijkheid om een website te maken, die de volledige klantreis ondersteunt.
"Met HubSpot Marketing Hub meet je eenvoudig je bezoekersgegevens en conversies. Naast het analyseren van websitebezoekers en de standaard campagnerapportages kun je in HubSpot Marketing Hub custom rapportages maken. Zo krijg je nog meer flexibiliteit in het analyseren van jouw content, campagnes en andere marketingresultaten."
Andrea van Witteloostuijn
Online & Inbound Marketeer
Download het HubSpot productoverzicht
En kom alles te weten over het HubSpot platform.
HubSpot Marketing Hub Onboarding
Maar waar moet je beginnen? Zonder ervaring of kennis van marketing automation is het lastig om je campagnes vorm te geven.
Recente blog posts
In onze blogs lees je alle wetenswaardigheden, innovaties, tips, trucs en best practices over CRM, HubSpot en Inbound Marketing. Geschreven door de experts van Systony.
Hoe maak je jouw marketingcampagnes en -uitgaven meetbaar?
Als marketeer wil je de ROI van je marketingactiviteiten meetbaar maken. Enerzijds om te zien wat ze daadwerkelijk aan bereik en o…
Meer leads met slimme gepersonaliseerde digitale formulieren
Gewone websiteformulieren kent iedereen wel. Hierop laat je jouw gegevens achter. Bijvoorbeeld om antwoord op je vraag te krijgen.…
HubSpot 3X leider B2B Marketing Automation Platforms bij Gartner
Voor de 3e keer is HubSpot door Gartner benoemd tot leider B2B Marketing Automation Platforms. Wat dit betekent? Dat je met de Hub…