Privacy Policy & Cookiebeleid Systony
Systony respecteert de privacy van alle gebruikers van de website www.systony.nl. Wij gaan daarom zorgvuldig en vertrouwelijk om met alle persoonsgegevens, die jij – als gebruiker – aan ons geeft.
Via onze website is interactie mogelijk. Bijvoorbeeld als je een digitaal formulier invult om een e-book aan te vragen of een video te bekijken. En als je je voor onze nieuwsbrief aanmeldt. Neem je telefonisch contact op of corresponderen wij via e-mail? Dan is dat ook een vorm van interactie.
Waarom en hoe gebruiken wij jouw persoonsgegevens?
Wij verzamelen en gebruiken persoonsgegevens om onze dienstverlening te kunnen uitvoeren en (extern) te promoten (gerechtvaardigd belang). Jouw persoonsgegevens verwerken wij onder andere voor marketing- en communicatiedoeleinden. Geef je jouw gegevens aan ons? Dan kunnen wij contact met jou opnemen.
Voorbeelden hiervan zijn:
- Je dient een (support)vraag bij ons in? Wij nemen telefonisch, via chat of per e-mail contact met jou op.
- Je downloadt ons e-book. Wij sturen je (geautomatiseerde) e-mails met meer relevante informatie en/of downloads over onze dienstverlening.
- Met een formulier heb je jouw gegevens aan ons gegeven. Je toont veel interesse in onze producten en/ of diensten. Wij benaderen jou om te vragen of we je ergens mee kunnen helpen.
Wij gebruiken alleen de persoonsgegevens, die jij rechtstreeks aan ons verstrekt. Dit doen wij om te voldoen aan de diensten, die jij ons vraagt. En/of als bij het verstrekken van de gegevens al duidelijk is, dat je ze aan ons verstrekt om te verwerken.
Welke persoonsgegevens verwerken wij van jou?
- Jouw naam
- Jouw e-mailadres
- Jouw telefoonnummer
- Jouw werkgever (bedrijfsnaam en contactgegevens)
- Jouw titel of functienaam
- Jouw IP-adres, internetbrowser en type apparaat
- Persoonlijke voorkeuren en instellingen
- Andere gegevens, die je ons geeft. Bijvoorbeeld bij het invullen van een formulier, telefonisch contact of correspondentie per e-mail.
Bij de verwerking van jouw gegevens houden wij ons aan de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Nederlandse Uitvoeringswet AVG (UAVG).
Het gebruik van formulieren
Op onze website vind je verschillende formulieren. Bijvoorbeeld voor de volgende doeleinden:
- Het inschrijven voor onze nieuwsbrieven en blogs
- Het doen van een contactaanvraag
- Het downloaden van documentatie
- Het bekijken van een video
- Het solliciteren op een vacature
- Het inschrijven voor een demo of ander evenement
Het gebruik van cookies
De verschillende soorten cookies:
- Functionele (technische) cookies plaatsen wij om onze website goed te laten werken. Zij onthouden onder andere bepaalde voorkeuren, die jij ingevoerd hebt. Jouw gebruikerservaring wordt er dus beter door.
- Analytische cookies zijn van derden, zoals Google Analytics en HubSpot. Met deze cookies meten wij de bezoekersaantallen van onze website. Ook geven deze cookies informatie over het (surf)gedrag van de bezoekers op onze website. Deze cookies helpen ons om de prestatie van onze website te verbeteren.
- Tracking cookies (marketing/ reclame cookies) zijn ook van derden. Dit zijn speciale cookies, waarmee wij internetgebruikers op één of meerdere websites (surfgedrag) kunnen identificeren. Met behulp van deze cookies krijgen wij inzicht in hoe jij onze website gebruikt. Ook krijgen wij een beeld bij wat jouw interesses zijn.
Door jouw gedrag op onze website te volgen kunnen wij jou gerichter helpen. Met deze informatie stemmen wij onze producten en diensten zo goed mogelijk op jouw voorkeuren af.
Bij het eerste bezoek aan onze website ga je akkoord met onze cookie instellingen. Wil je de cookies op jouw elektrische apparaten verwijderen of jouw cookievoorkeuren aanpassen? Dan kun je dit bij de instellingen van jouw webbrowser regelen.
In Google Chrome wijzig je de instellingen eenvoudig. Open eerst Google Chrome op jouw computer. Klik dan op rechtsboven op Meer Instellingen. Onder ‘Privacy en beveiliging’ vind je ‘Alle cookies en sitegegevens’. Pas hier jouw voorkeuren aan.
Statistieken met waardevolle informatie voor ons
We gebruiken de statistieken van Google Analytics en HubSpot. Die statistieken verzamelen onder andere de volgende gegevens van onze websitegebruikers:
- Het browsertype
- IP-adres
- Websitegedrag
- Besturingsprogramma, dat je gebruikt
- De domeinnaam van de website, die jou naar onze website gestuurd heeft.
Deze statistieken gebruiken we om het surfgedrag van onze bezoekers te analyseren. Op basis van deze informatie kunnen wij onze website optimaliseren. Jouw gegevens in deze statistieken zijn anoniem. Behalve als je op onze website een formulier hebt ingevuld en akkoord bent gegaan met onze AVG-melding.
Ook verzamelen we statistieken over wanneer je onze e-mails leest. Wij krijgen daardoor informatie over hoe vaak je op een link in onze e-mails hebt geklikt. Tenslotte zijn er statistieken over het gebruik van onze sociale media. We gebruiken al deze statistische gegevens om onze diensten te verbeteren. En/of eventuele problemen goed te kunnen analyseren en oplossen.
Systemen waar wij gebruik van maken
We gebruiken de volgende systemen om support te leveren, te analyseren, te meten, te herkennen en te herleiden:
-
HubSpot: helpt ons om bezoekers te herkennen, voorkeuren van bezoekers te registreren, (geautomatiseerde) e-mails te versturen en om te zien welke pagina’s bezocht worden.
-
TeamViewer: dit systeem helpt ons om support op afstand te leveren. TeamViewer werkt met versleuteling op basis van een 2048 RSA Private/Public sleuteluitwisseling en AES (256 bit) sessiecodering. Deze technologie is gebaseerd op dezelfde standaarden als https/SSL en voldoet aan de huidige standaarden voor beveiliging.
Verstrekking van gegevens aan derden
De bewaartermijn van persoonsgegevens
Ben je klant van ons maar beëindigt onze klantrelatie? Dan bewaren wij de gegevens nog maximaal een jaar voor de beschreven statistische doeleinden. Wij wissen jouw gegevens daarna, behalve als er een wettelijke bewaarplicht geldt om de gegevens langer te bewaren. Zoals bij de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens. In dat geval bewaren wij jouw gegevens zolang als dat nodig is voor deze bewaarplicht (of verjaringstermijn).
Hoe beschermen wij jouw persoonlijke informatie?
- Ongeoorloofde toegang
- Misbruik
- Ongewild verlies of wijziging
- Ongewenste openbaarmaking
Je hebt daarbij de volgende rechten:
- Het recht om jouw persoonsgegevens in te zien.
- Het recht om jouw persoonsgegevens te laten verbeteren.
- Het recht om jouw persoonsgegevens te laten verwijderen.
- Het recht om onze gegevensverweking te laten beperken.
- Het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens (het recht op verzet)
- Het recht om jouw persoonsgegevens van ons te ontvangen en ze aan een andere partij (verwerker) over te (laten) dragen.
Meer informatie over deze rechten vind je op de website van de Autoriteit voor Persoonsgegevens.
De Autoriteit Persoonsgegevens
Natuurlijk helpen wij graag als er klachten zijn over onze verwerking van jouw persoonsgegevens. Ben je niet tevreden over onze verwerking? Dan heb je het recht om een klacht daarover in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Wijzigingen in deze privacyverklaring en ons cookiebeleid
Wij behouden ons het recht om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring en ons cookiebeleid. Het verdient daarom aanbeveling om deze privacyverklaring regelmatig te raadplegen, zodat je van de wijzigingen op de hoogte bent. Deze privacyverklaring is het laatst aangepast op 21-12-2021. De meest recente versie vind je op deze pagina.