Word ook HubSpot expert
HubSpot trainingen & workshops
Wil jij je ontwikkelen tot een HubSpot-expert? Of wil je alleen alles weten van het CRM-systeem, de Marketing Hub, de Sales Hub of het CMS-systeem? Alles is mogelijk. Wij helpen je graag om een Hubspot-specialist te worden!
Laat je ook het HubSpot implementatietraject door ons verzorgen? Dan zorgen wij ervoor, dat jouw organisatie HubSpot gaat omarmen. Vanaf het begin van ons project nemen we de gehele onderneming mee. Zo bereiken we dat iedereen met het systeem kan èn wil werken!
Gebruikersacceptatie & gebruikersdiscipline
Gebruikersacceptatie en gebruikersdiscipline zijn nodig om van jouw HubSpot-portaal een succes te maken. Wij helpen je om dit te bereiken. Belangrijk hierbij zijn natuurlijk onze trainingen. De trainingen stemmen wij op maat of op jouw organisatie, branche, producten en diensten. Dit doen wij uiteraard in overleg met jou. Vaak organiseren wij terugkomdagen, zodat medewerkers het systeem echt goed leren gebruiken. Na de trainingen kun je altijd bij onze helpdesk terecht met gebruikersvragen.
Een standaard training of training op maat?
Kies uit één van onze standaard trainingen of laat ons een training op maat samenstellen. Bijvoorbeeld aan de hand van een analyse van het gebruik van jouw HubSpot-systeem.
- Leer je HubSpot-portaal effectief te gebruiken.
- Op maat samengestelde trainingen.
- Leer van onze HubSpot gecertificeerde trainers.
- Gebruik onze ervaring van meer dan 500 CRM-implementaties.
- Altijd toegang tot onze helpdesk voor gebruikersvragen.
HubSpot CRM Trainingen
Tijdens onze CRM-trainingen leer je het HubSpot CRM-portaal te gebruiken. De trainingen stemmen we af op de soort gebruikers. Een IT’er heeft bijvoorbeeld meer technische kennis nodig dan een boekhouder. Ook houden wij zoveel mogelijk rekening met het kennisniveau van de deelnemers.
Deze trainingen kunnen wij individueel of in groepsverband aanbieden (max. 6 deelnemers). Online, bij jou op kantoor of in het trainingslokaal van Systony.
Gebruikerstraining
Je leert de basis van het HubSpot CRM-systeem. Algemene gebruikers kunnen na deze training goed met het CRM-systeem werken.
Training van 1 dagdeel (4 uur)
- Hoe werkt HubSpot CRM en wat kun je er allemaal mee?
- Het importeren en exporteren van data.
- Hoe kun je contacten beheren?
- Hoe kun je nieuwe contacten toevoegen?
- Wat kun je met de activiteiten op je tijdlijn?
- Hoe richt je processen in?
- Het segmenteren van je leads en klanten.
- De koppeling met Gmail en Outlook en het gebruik van e-mail tracking.
- Hoe houd je het CRM up-to-date?
Key users zijn ‘interne’ HubSpot experts, die het portaal beheren. Zij hebben uitgebreide technische en functionele kennis nodig. Tijdens deze training ligt de nadruk op de beheersfuncties van het systeem.
Training van 3 dagdelen (12 uur)
- Hoe werkt HubSpot CRM en wat kun je er allemaal mee?
- Hoe kun je instellingen aanpassen?
- Gebruikersrechten toekennen aan medewerkers.
- Met de juiste instellingen de AVG goed naleven.
- Hoe maak je vrije velden op?
- De instellingen van workflows bepalen.
- Het beantwoorden en oplossen van gebruikersvragen.
- Sturen op gebruikersacceptatie en gebruikersdiscipline.
- De datakwaliteit op een hoog niveau houden.
HubSpot Training op Maat
Wat zijn jouw persoonlijke HubSpot uitdagingen? Vertel het ons, zodat wij een training op maat voor je kunnen samenstellen.
HubSpot Sales Hub Trainingen
Bij inbound sales zet je (toekomstige) klanten centraal. Alle sales activiteiten draaien om je leads en klanten. Zo begeleid je leads en klanten door hun koopproces heen. Inbound sales is veel effectiever dan traditionele sales methoden, waarbij je producten en diensten ‘verkoopt’.
In onze Sales Hub training leren wij je hoe je het inbound sales proces effectief inricht. Onze training stemmen we af op de HubSpot functionaliteiten waar jouw organisatie mee werkt. Natuurlijk houden we daarbij rekening met het kennisniveau van de cursisten.
Deze training bieden wij individueel of in groepsverband aan (max. 6 deelnemers). Online, bij jou op kantoor of in het trainingslokaal van Systony.
Voor verkoopmedewerkers is deze training een must! We maken je helemaal wegwijs in de HubSpot Sales Hub. Je leert hoe je prospects effectief omzet naar loyale klanten. En hoe je bepaalde processen daarbij automatiseert.
1 of 2 trainingen van 1 dagdeel (4 of 8 uur)
- Hoe creëer je slim verkoopkansen met behulp van sequenties?
- Automatische processen inrichten met workflows.
- Hoe koppel je (automatisch) sales taken aan je collega’s?
- Effectief persoonlijke video's toevoegen aan je salesproces.
- Hoe haal je meer uit je leads met lead scoring en lead nurturing?
- Het beheren van je sales pijplijn.
- Het gebruiken van je HubSpot Dashboards.
- Je sales analyseren en bijsturen op basis van sales rapportages.
- Het CRM-systeem optimaal benutten voor je sales.
Marketing Hub Trainingen
Hoe kun je zelf optimaal gebruik maken van de marketingtools in HubSpot? Bij onze Marketing Hub trainingen ga je dat leren.
We leren je hoe je marketing automation inzet bij een inbound marketingstrategie. Content is de motor van inbound marketing. We besteden daarom veel aandacht aan hoe je goede content creëert. En hoe je deze content effectief inzet met de HubSpot Marketing Hub.
Onze Marketing Hub training bestaat uit twee workshops. De training stemmen wij af op de soort gebruikers en het kennisniveau. Wij bieden de training individueel of in groepsverband aan (max. 6 deelnemers). Online, bij jou op kantoor of in het trainingslokaal van Systony.
Training van 1 dagdeel (4 uur)
- Hoe maak je e-mails in HubSpot en waar moeten ze aan voldoen?
- Hoe segmenteer je en hoe gebruik je lijsten?
- Hoe converteer je leads met verschillende formulieren?
- Het opmaken van converterende landingspagina’s en bedankpagina’s.
- Hoe automatiseer je opvolg e-mails?
- Het opzetten van een blog-omgeving.
- Hoe maak je een blogartikel in HubSpot?
- Het opmaken en inzetten van calls-to-action.
Training van 1 dagdeel (4 uur)
- Hoe maak je interne workflows om je dagelijkse leven als marketeer gemakkelijker te maken?
- Hoe gebruik je lead nurturing workflows om leads sneller te converteren naar klanten?
- Kwalificeer je leads met behulp van lead scoring.
- Het uitvoeren van A/B-testen.
- Hoe ga je om met Social Media-management? (LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter)
- Het opstellen en beheren van advertenties binnen HubSpot.
- Het nut van pillar pagina's en SEO-mogelijkheden.
- Rapportages en dashboards.
- File manager & design manager.
- Belangrijke HubSpot instellingen voor marketing.
HubSpot Content Hub Training
Wil jij je website in HubSpot zelf beheren? Dan leren wij je in deze HubSpot Content Hub training hoe je dat doet. Je leert hoe je zelf een website bouwt, nieuwe webpagina’s opmaakt en content plaatst.
Training van 1 dagdeel (4 uur)
- Het inrichten van je website in HubSpot.
- Het plaatsen en opmaken van content, zoals teksten, afbeeldingen, call-to-action-buttons en video’s.
- Het (her)gebruiken van de verschillende modules.
- Hoe kun je de content slim personaliseren?
- Het redirecten van websitepagina’s.
- Het optimaal toepassen van SEO.
- Welke bestandsformaten kun je beste toepassen en hoe je deze comprimeert.
- Hoe bouw je een pillar page?
- Het gebruik van A/B-testen van je pagina's.
- Instellen van redirects.
Hulp bij de keuze van je training
Wil je liever eerst even sparren met een HubSpot-expert? Wij vertellen je graag welke training het beste bij jou past. Boek gelijk een afspraak in onze agenda.
Onze HubSpot trainingen
CRM gebruikerstrainingen
Voor beginners en gevorderden.
CRM key-user trainingen
Voor de HubSpot experts binnen jouw organisatie.
Sales Hub trainingen
Jouw sales teams gaan meer verkopen!
Service Hub trainingen
Voor een exceptionele klantenservice.
Marketing Hub trainingen
Leer alles over Inbound Marketing & Marketing Automation.
Content Hub trainingen
Maak van je website een gepersonaliseerde lead-magneet.