Deel artikel
De laatste HubSpot updates | november 2023
door Floris van Muijen op 29-11-23 9:00
In september en oktober introduceerde HubSpot een reeks aan nieuwe Artificial Intelligence (AI) functies. Inmiddels hebben wij daar al veel blogs over geschreven. Je vindt alle informatie in de nieuws & blog rubriek op onze website.
Deze maand zijn er vooral veel technische ontwikkelingen. Zoals een nieuw lead object. Aanpassingen van de Custom Report Builder. Nieuwe beveiligings- en controlemogelijkheden. Nieuwe opties in je mobiele HubSpot App. En een verbeterde samenwerkingszijbalk.
Dit zijn de belangrijkste HubSpot updates van november 2023:
1. Lead management in de ‘prospectie werkruimte’.
2. Updates van de samenwerkingszijbalk.
3. Voeg statische lijsten aan je marketingcampagnes toe.
4. Marketing e-mails ‘in de wacht’ bij slechte afleverprestaties.
5. Business units, marketing workflows & abonnementen.
6. Bewaar en filter je CTA’s in de gloednieuwe CTA-galerij.
7. Bevries de 1e kolom van je indexpagina's.
8. Op verzoek contactgegevens inzien, downloaden en verwijderen.
9. Uitbreiding van de leadformulier routering functie.
10. Nieuwe vergaderherinneringen voor de HubSpot Sales Hub en de HubSpot Service Hub
11. Verbeterd Data Model 'Overzicht' om de kwaliteit van je data te monitoren.
12. Aanpassingen bij de Custom Report Builder.
13. Lijsten voor je WhatsApp-communicatie.
14. Pas de tabbladen en de kaarten van je records met de CRM Recordpagina Editor aan.
15. Voorwaardelijke eigendomslogica.
16. Verbeteringen van de mobiele HubSpot App.
17. Registratie herinneringen.
18. Nieuw privacy dashboard.
19. HubSpot-video’s met ondertiteling in meerdere talen.
20. In bulk machtigingen aanpassen.
1. Lead management in de ‘prospectie werkruimte’
De standaard objecten in HubSpot die je kent zijn:
- Contacten
- Bedrijven
- Deals
- Servicetickets
Sinds kort is er een nieuw object aan dit lijstje toegevoegd, namelijk leads. Dit nieuwe object verandert de manier waarop je als verkoper met je leads omgaat.
Je leadrecords koppel je aan je contact- en/of bedrijfsrecords. Net zoals bij je deal- en serviceticket records. Ze staan dus niet op zichzelf.
Lead objecten zijn beschikbaar voor HubSpot Sales Hub Pro+ licenties. In dit blog lees je er meer over: 5 Voordelen van lead management met lead objecten in je CRM-software.
👉 TIP: Weet je dat je tegenwoordig ook records van dezelfde soort aan elkaar kunt koppelen? Bijvoorbeeld 2 contactenrecords of 2 bedrijvenrecords?
2. Updates van de samenwerkingszijbalk
In de samenwerkingszijbalk vind je verschillende handige samenwerkingstools. De opmerkingentool ken je vast al. Wij werken er graag mee. Bijvoorbeeld om een @collega een blog of een websitepagina te laten reviewen.
HubSpot heeft de opmerkingenfunctie op verschillende punten verbeterd:
- Er is nu een teller voor al je ongelezen berichten.
- Je kunt een voorbeeld van je ongelezen reacties zien.
- In je e-mail meldingen vind je een link naar je nieuwe reacties.
Heb je een Pro+ licentie? Dan ben je vast blij met deze verbeteringen.
Bij eerdere updates vertelden we je over de goedkeuringsmogelijkheden bij het verzenden en plaatsen van content.
Bijvoorbeeld om je marketing e-mails met toestemming te versturen. En om goedkeuring te vragen voor het publiceren of wijzingen van websitepagina’s en blogs. Deze goedkeuringsverzoeken volg je voortaan in de samenwerkingszijbalk.
Op het ‘tabblad goedkeuringen’ van de samenwerkingszijbalk vind je alle bijbehorende goedkeuringsactiviteiten. Zoals de goedkeuringsverzoeken en de bijbehorende opmerkingen. Voor deze update heb je een HubSpot Marketing Hub of CMS Hub Enterprise licentie nodig.
De samenwerkingszijbalk is nu in bijna alle marketingtools in HubSpot beschikbaar. Namelijk:
- Advertentietool
- Blogtool
- Campagnetool
- Dashboards
- Formulierentool
- Landingspagina tool
- Marketing e-mail tool
- Websiteprogramma (HubSpot CMS Hub)
- Workflow tool
Om de samenwerkingsbalk te gebruiken heb je een HubSpot Marketing Hub of CMS Hub Pro+ abonnement nodig.
3. Voeg statische lijsten aan je marketingcampagnes toe
Heb je een statische lijst met contactpersonen? Met een HubSpot Marketing Pro+ abonnement voeg je die nu eenvoudig aan je marketingcampagnes toe. Bestaande én nieuwe marketingcampagnes die je op de oude manier maakt. Óf met de nieuwe snelle AI-aangedreven Campaign Assistent van HubSpot.
👉 TIP: Hier leggen we je uit wat een statische lijst is: Wat zijn lijsten in HubSpot CRM en waarom gebruik je ze?
4. Marketing e-mails ‘in de wacht’ bij slechte afleverprestaties
Dankzij deze update zie je sneller hoeveel marketing e-mails er afgeleverd zijn. En wat er mis is als je marketing e-mails niet aankomen. Je monitort dit op een speciaal e-mail dashboard. Daarnaast geeft HubSpot je nu allerlei aanbevelingen om je e-mail reputatie te behouden.
Komen er teveel e-mails niet aan (bounces)? Dan is dat niet goed voor je e-mail reputatie. Om je e-mail reputatie te beschermen zijn er nu drempelwaarden ingesteld. Komt jouw mailing hieronder? Dan plaatst HubSpot je volgende marketing e-mails automatisch in de wacht. Zodat je jouw contacten eerst kunt controleren.
Zo controleer je bijvoorbeeld of je van alle ontvangers toestemming hebt (opt-in) En of je contacten jouw marketing e-mails wel eens lezen.
De drempelwaarden zijn afhankelijk van:
- Hoeveel marketing e-mails je verstuurt.
- De branche van je bedrijf.
De ‘wachttijd’ verdwijnt automatisch als je jouw contacten controleert. Je kunt je marketing e-mails dan dus gewoon weer versturen.
❗️Maar let op: los je de problemen niet op? Dan kun je na een tijdje geen marketing e-mails meer versturen. Je krijgt hier gelukkig wel eerst 2 waarschuwingen voor. Het is dus belangrijk om je e-mailproblemen op te lossen.
Deze update geldt voor alle gratis en starter abonnementen van de HubSpot Marketing Hub.
👉 TIP: Misschien vind je dit artikel interessant? Binnenkort is het Valentijnsdag. 15 Tips om op te vallen in de mailbox.
5. Business units, marketing workflows & abonnementen
Stel dat jouw organisatie verschillende dochterondernemingen of business units heeft. Zoals Era Contour, Mobilis en WTH Vloerverwarming bijvoorbeeld dochters van TBI zijn. En Unilever aparte business units voor Beauty & Welbeing, Personal Care, Nutrition, Ice Cream en Home Care heeft. Dan wil je deze merken misschien in 1 HubSpot-account onderbrengen.
Met een Marketing Hub Enterprise licentie heb je een speciale Business Unit add-on hiervoor. Hiermee koppel je tot maar liefst 100 business units aan je HubSpot-portaal.
Per business unit heb je een eigen branding. Met aparte logo’s, icoontjes en kleuren.
Met eigenschappen koppel je jouw contacten geautomatiseerd aan je business units. Zo kun je ze namelijk per business unit filteren. Bijvoorbeeld als je leads websiteformulieren invullen, die aan een business unit gekoppeld zijn.
Ook koppel je jouw business units aan unieke trackingcodes. Hiermee geef je verschillende cookiebeleid banners weer. En op aangepaste dashboards houd je de prestaties van al je merken bij.
Wat is er precies veranderd? Met workflows splits je jouw marketinginspanningen voortaan tussen je business units uit. Eerst wijs je jouw workflows hiervoor aan je business units toe. Daarna filter je erop.
Je organiseert je workflows trouwens met speciale workflowtabellen en mappen. Zo groepeer je jouw workflows met soortgelijke doelen. Bijvoorbeeld je workflows voor het toewijzen van je contacten. En de workflows die je voor je lead nurturing campagnes gebruikt.
👉 TIP: Wil je meer over marketing workflows lezen? In deze blogs vertellen we je erover:
➜ De verschillen tussen marketing workflows en sales sequenties.
➜5 HubSpot Workflows voor sales en marketing.
➜ Zo gebruik je HubSpot Workflows bij marketing automation.
Daarnaast beheer je jouw abonnementen voor je verschillende business units nu afzonderlijk. Zoals de inschrijvingen voor je online nieuwsbrieven. Meldt een contactpersoon zich bijvoorbeeld voor de nieuwsbrief van 1 van je merken af? Dan ontvangt hij of zij nog steeds de nieuwsbrief van je andere merken. Deze update geldt voor alle HubSpot Marketing Hub Pro+ licenties.
6. Bewaar en filter je CTA’s in de gloednieuwe CTA-galerij
Heb je een HubSpot Marketing Hub of een CMS Hub Starter+ abonnement? En sla je jouw calls-to-action (CTA’s) in de gloednieuwe CTA-galerij op? Dan segmenteer je ze voortaan met geavanceerde filters. De filters sla je eenvoudig op. Voor jezelf, voor je team of voor iedereen in je HubSpot-portaal. Zo vind je de CTA’s die je zoekt sneller terug.
In de CTA-galerij vind je ook alle belangrijke details van je CTA’s, zoals:
- Voorbeeldafbeeldingen
- Bestandsnaam
- Status
- Prestatie informatie
7. Bevries de 1e kolom van je indexpagina's
Weet je dat je tegenwoordig de 1e kolom van je indexpagina's kunt bevriezen? Je bekijkt de gegevens van je tabel. Ondertussen zie je aan welk record je werkt. Net zoals in je Excel-sheets. Erg handig!
In het videootje hieronder laten we je het zien. Deze update is trouwens op alle HubSpot-gebruikers van toepassing.
8. Op verzoek contactgegevens inzien, downloaden en verwijderen
Heb je een HubSpot CMS Hub Pro+ abonnement? En verzoeken je contacten je om hun persoonlijke gegevens in te zien of te verwijderen? Dan kun je dit nu regelen met een speciale module op je website. Met deze module downloaden je contacten ook hun gegevens. De optie verschijnt op een pagina waar je als contactpersoon de e-mailvoorkeuren aanpast.
9. Uitbreiding van de leadformulier routering functie
Al eerder hebben we je over leadformulier routering verteld. Waarbij je de formulier inzenders op je website naar specifieke website content leidt. Deze mooie functie pas je nu ook op je vergaderingen toe.
Hoe dat werkt? Na het indienen van een websiteformulier stuur je jouw bezoeker naar een afspraakplanningspagina toe. Natuurlijk kun je jouw websitebezoekers allemaal naar dezelfde afspraakplanningspagina brengen.
Maar waarom zou je dat doen als het ook slimmer kan? Met leadformulier routering stuur je jouw websitebezoekers namelijk naar specifieke afspraakplanningspagina’s toe. Die rekening houden met wat je leads invullen.
Je beïnvloedt zo de klantreis met de informatie uit je formulieren. Zodat je jouw websitebezoekers automatisch naar de meest relevante vergaderlink toe leidt. De afsprakentool neemt de ingevulde informatie van het formulier vervolgens automatisch over. En dit is allemaal goed voor je conversie.
Voorbeeld
Je CRM-systeem weet al dat je prospect Piet heet en dat zijn e-mailadres piet@systony.nl is. Deze gegevens vult de afsprakentool daarom automatisch in. Piet hoeft alleen de ontbrekende gegevens nog maar aan te vullen.
Hoe meer data er bekend is hoe beter. Weet je bijvoorbeeld dat Piet uit Zeeland komt? Dan leid je zijn formulier naar de vertegenwoordiger van dit gebied door. Je hebt hier wel een HubSpot Sales Hub of HubSpot Service Hub Enterprise licentie voor nodig.
10. Nieuwe vergaderherinneringen voor de HubSpot Sales Hub en de HubSpot Service Hub
Is er een vergadering gepland? Dan wil je de deelnemers er misschien aan helpen herinneren. Vanaf nu kun je daarom:
- Standaard herinneringsintervallen configureren.
- Herinneringen versturen voor afspraken, die via je CRM-portaal zijn geboekt.
- Herinneringen verzenden voor vergaderingen, die via de voorgestelde tijdfunctie van de afsprakentool gepland zijn.
Voorheen kon je herinneringen alleen automatisch configureren via de planningspagina’s op je website. Deze update geldt voor alle licenties.
11. Verbeterd Data Model 'Overzicht' om de kwaliteit van je data te monitoren
In HubSpot CRM maak je gebruik van objecten. Bijvoorbeeld contacten, bedrijven, servicetickets, deals en leads. Onder deze objecten vallen records.
De contactenrecords van Tamara van Dijk en Nani Nimbita horen bijvoorbeeld onder het object ‘Contacten’. En de bedrijfsrecords van Koekoek Implementaties en Slimpie Energy horen onder het object ‘Bedrijven’. Net zoals bij een ouderwetse kaartenbak.
De records van de objecten kun je aan elkaar koppelen. Zo kan Tamara van Dijk bijvoorbeeld een contactpersoon van het bedrijf Slimpie Energy zijn. Met een koppeling geef je de zakelijke relatie van deze 2 records weer.
Ieder record bevat informatie. Bij een contactrecord is dat bijvoorbeeld iemands naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Deze informatie sla je met eigenschappen op. In de eigenschap voornaam staat bijvoorbeeld ‘Tamara’. En in de eigenschap achternaam ‘Van Dijk’.
Dit is de basis van je CRM-database. Maar in je CRM-database sla je nog veel meer informatie op. Zoals de interactie die er met jouw organisatie is. Denk hierbij bijvoorbeeld aan afspraken, telefoongesprekken, e-mails, reacties op LinkedIn-berichten, websitebezoek en WhatsApp-communicatie. Deze interacties volg je met activiteiten.
Iedere CRM-database in HubSpot bevat dus:
- Standaard objecten
- Standaard records met standaard eigenschappen
- Standaard activiteiten
Hiermee geef je jouw processen in HubSpot CRM vorm. Daarnaast kun je ook nog aangepaste eigenschappen en objecten maken. Eigenschappen en objecten die je speciaal voor jouw organisatie nodig hebt.
In het Data Model 'Overzicht' zie je welke relaties er tussen jouw objecten, eigenschappen en activiteiten zijn. Dit overzicht is handig voor het importeren van je gegevens. Het automatiseren van je processen. En het opstellen van rapporten.
Dankzij een update van het Data Model 'Overzicht' heb je nu meer inzicht in je data. Je ziet sneller of je data compleet is. En hoe de HubSpot-gebruikers van jouw HubSpot-portaal de data gebruiken. Het Data Model Overzicht voor alle hubs en licenties beschikbaar.
12. Aanpassingen bij de Custom Report Builder
HubSpot bevat een heleboel standaard rapportages, die je aan je dashboards kunt toevoegen. Daarnaast kun je ook zelf rapportages maken. Hier gebruik je de Custom Report Builder voor. Meer hierover lees je in deze artikelen:
➜ Wat zijn standaard en custom rapportages in HubSpot?
➜ Welke soorten grafieken en tabellen gebruik je voor je CRM-dashboards?
Wat is er nieuw aan de Custom Report Builder? Vanaf nu is het mogelijk om een metervisualisatie aan je dashboard toe te voegen. Hiermee monitor je bepaalde gegevens in een meter met kleurtjes. Bijvoorbeeld de omzetdoelstelling van je organisatie of persoonlijke omzettargets. Om de Custom Report Builder te gebruiken heb je een Pro+ licentie nodig.
Daarnaast heb je met een HubSpot Operations Hub Pro+ licentie meer inzicht in de gegevenskwaliteit van je aangepaste rapportages. Over je contact-, bedrijfs-, deal- en ticketobjecten.
13. Lijsten voor je WhatsApp-communicatie
Maakt jouw organisatie gebruik van een WhatsApp-integratie? Dan maak je voortaan lijsten op basis van de WhatsApp abonnementen (aangemeld/ niet afgemeld/ afgemeld). Net zoals bij je e-mail lijsten. Dit is handig voor je WhatsApp-segmentatie. Dit kan alleen met een Marketing Hub of een Service Hub Pro+ licentie.
👉 TIP: Meer over de WhatsApp-integraties lees je hier:
➜ Bewaar jouw WhatsApp berichten in je CRM-systeem.
➜ Verbind WhatsApp aan HubSpot – profiteer van de voordelen.
14. Pas de tabbladen en de kaarten van je records met de CRM Recordpagina Editor aan
De records in je CRM-systeem bestaan uit kolommen. In de middelste kolom vind je tabbladen met geclusterde informatie. Zo vind je in het tabblad ‘Overzicht’ een samenvatting van de recordinformatie. Standaard staat hierop:
- De record highlights
- De recente communicatie
- Associaties (zakelijke relaties)
Ook is er een tabblad voor je activiteiten. Hierop vind je informatie over de interacties met jouw organisatie. In het voorbeeldrecord hierboven zie je daarnaast nog een aangepast ‘verkoop tabblad’. Hierop vind je onder andere de gekoppelde deals.
Afhankelijk van je licentie pas je jouw tabbladen en de informatie erop zelf aan. Hier gebruik je een soort kaarten voor. De middelste kolom kan je met alle licenties aanpassen.
Op deze afbeelding zie je een voorbeeld van een tabblad met 3 kaarten met data:
Ook pas je zelf eenvoudig de volgorde van de tabbladen van de middelste kolom aan. En de naam van het tabblad ‘Overzicht’. Voor aangepaste tabbladen heb je een HubSpot Sales Hub of Service Hub Enterprise licentie nodig.
15. Voorwaardelijke eigendomslogica
Voorwaardelijke eigendomslogica gebruik je om eigenschappen van je recordpagina’s te activeren. Precies op het moment dat dit nodig is. Zo maak je het invullen van een mobiel telefoonnummer bij een nieuwe contactpersoon bijvoorbeeld verplicht. Altijd of alleen in een bepaalde situatie. Bijvoorbeeld als deze contactpersoon het liefste telefonisch benaderd wordt.
Is er een dropdown menu voor een eigenschap? Of een optie met selectievakjes? Waarmee je bijvoorbeeld snel een provincie selecteert of aankruist. Dan kun je daar vanaf nu ook voorwaardelijke eigendomslogica op toepassen. Hiermee krijg je te maken als je de eigenschappen op een nieuw record invult. En als je eigenschappen op bestaande records aanpast.
16. Verbeteringen van de mobiele HubSpot App
HubSpot heeft de mobiele app op verschillende punten verbeterd. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen:
Recordactiviteiten
De activiteiten van je contacten bewaar je in je records. Bijvoorbeeld:
- Telefoongesprekken
- E-mails (1-op-1)
- Afspraken
- Notities
- Taken
- Brieven (post)
- LinkedIn-gesprekken
- WhatsApp-berichten
Je ziet deze activiteiten op de tijdlijnen bovenaan je records. Maar ook in je activiteiten tabbladen.
Wil je de activiteiten aan andere records koppelen? Dan kan dat automatisch en handmatig. Bijvoorbeeld aan een contactpersoon, bedrijf, deal, serviceticket of een custom object. Na deze koppeling staat de activiteit ook in de tijdlijn van het gekoppelde record.
Dit zie je nu ook allemaal in de mobiele HubSpot App. Stel dat je een activiteit met een contactpersoon vastlegt. Bijvoorbeeld een afspraak. Dan toont HubSpot je automatisch het 1e bedrijf, dat aan deze contactpersoon gekoppeld is. Én de openstaande deals die erbij horen.
Op basis hiervan voeg je eenvoudig koppelingen toe. Of je verwijdert ze juist. En dit is met alle HubSpot-licenties mogelijk.
Marketing e-mails bewerken
Als marketeer verstuur je waarschijnlijk regelmatig marketing e-mails voor je inbound marketingstrategie. Hoe fijn is het dan dat je jouw marketing e-mails ook onderweg kunt bewerken, plannen en versturen? Met een HubSpot Marketing Starter abonnement is dit al mogelijk.
Meer Facebook mogelijkheden op je mobiele telefoon
De Facebook HubSpot integratie heeft flink wat voordelen. Zo helpt HubSpot je met een effectieve marketingstrategie op Facebook. En communiceer je vanuit je CRM-portaal op Facebook Messenger berichten.
Plan je jouw Facebook berichten vooruit met de handige social media planner en kalender? En heb je een HubSpot Marketing Hub Pro+ licentie? Dan kun je met je mobiele telefoon maar liefst 20 afbeeldingen opnemen. Het maximum was 4 afbeeldingen.
👉 TIP: In deze artikelen vertellen we je meer over de Facebook HubSpot integratie:
➜ De Facebook HubSpot integratie: wat levert het je op?
➜ Facebook marketing: hoe haal je er het maximale uit met HubSpot?
➜ Advertentietool voor online adverteren op Google, LinkedIn & Facebook.
Betere berichten op LinkedIn via je smartphone
Is LinkedIn met jouw HubSpot-portaal geïntegreerd? Dan zijn je mobiele LinkedIn-mogelijkheden uitgebreid.
Vanaf je mobiele telefoon maak en publiceer je jouw LinkedIn-posts in een handomdraai. Ook bekijk je jouw gepubliceerde, geplande en wachtende sociale berichten vanuit de mobiele HubSpot app. Inclusief linkjes, afbeeldingen, video’s, emoji’s🙏, #hashtags en @vermeldingen. Daarnaast koppel je jouw LinkedIn-berichten simpel aan je marketingcampagnes.
Vanaf je persoonlijke LinkedIn-account video’s publiceren is hier nu bijgekomen. Bovendien kun je nu berichten met meer dan 4 afbeeldingen maken. Voor deze update heb je een HubSpot Marketing Hub Pro+ licentie nodig.
👉 TIP: Weet je dat je met de AI Content Assistent van HubSpot in een handomdraai LinkedIn-berichtjes maakt?
Bestanden op je mobiele telefoon openen en beheren
Op je mobiele telefoon kun je jouw bestanden:
- Uploaden
- Bekijken
- Opslaan
- Downloaden
- Delen
- Verwijderen
Je bestanden organiseer je met mappen. Wil je daar een bestand in zoeken? Dan gebruik je daarvoor de speciale zoekfunctie. Heb je een HubSpot CMS Hub licentie? Profiteer hier dan van.
17. Registratie herinneringen
Contacten kunnen zich voor je afgeschermde websitepagina’s, blogs of kennisbank registreren. Zodat ze toegang tot deze informatie hebben.
Maar wat nou als iemand de inschrijving hiervoor niet afmaakt? Voortaan stuur je automatisch een follow up e-mail. In de hoop dat deze persoon de inschrijving alsnog afrondt. Deze optie is beschikbaar met een HubSpot Service Hub Pro+ licentie. Én met een HubSpot CMS Hub Enterprise licentie.
18. Nieuw privacy dashboard
Natuurlijk staat privacy bij jouw organisatie hoog op de agenda. Want je wilt zo min mogelijk privacy risico’s lopen. Om je hierbij te helpen is er een nieuw privacy dashboard. Daarop vind je 6 rapportages over:
- De betrokkenheid van je contacten.
- De regio van je contacten.
- Het gedrag van je contacten.
- De wettelijke basis voor het verwerken van contactgegevens en meer.
Deze gegevens zijn een startpunt om de privacy van je contacten in de gaten te houden. En om processen vorm te geven, waarmee je jouw privacy risico’s aanpakt.
19. HubSpot-video’s met ondertiteling in meerdere talen
Bekijkt een (toekomstige) klant een video op je website? Dan is het wel zo handig dat hij of zij deze video begrijpt. Daarom kan HubSpot de video in meerdere talen ondertitelen. Je websitebezoeker selecteert de juiste taal met een speciale CTA. Deze functie is er voor alle klanten met een HubSpot Marketing Hub, CMS Hub of Service Hub Pro+ licentie.
20. In bulk machtigingen aanpassen
HubSpot adviseert je om het aantal superbeheerders in je HubSpot-account te beperken. Heb je er veel? Met een nieuwe wizard pas je de machtigingen eenvoudig in bulk aan. De nieuwe machtigingen wizard is voor alle HubSpot licenties beschikbaar.
Heb je vragen over deze updates? Of heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze customer succes afdeling. Wij helpen je er graag mee!
Inefficiënte marketing, sales en service processen productief maken
Waarom je bedrijf goed data management nodig heeft om te overleven
7 Redenen waarom productiebedrijven voor HubSpot Smart CRM kiezen
Deel artikel
- november 2024 (10)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (6)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (5)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (4)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)