Deel artikel
De laatste HubSpot updates | september 2023
door Floris van Muijen op 26-9-23 10:13
Het jaarlijkse Inbound event is weer geweest. Zoals ieder jaar is HubSpot met veel gave updates en nieuwe functies (bèta) gekomen. Dit keer stond AI centraal. En dat merk je wel aan de updates van deze maand. Op het gebied van Artificial Intelligence timmert HubSpot momenteel hard aan de weg. Ontdek gauw welke mogelijkheden er zijn bijgekomen.
Dit zijn de 22 belangrijkste Hubspot updates van september 2023:
1. Maak snel een onderwerpregel voor je marketing e-mails met AI
2. Maak je sociale posts met Artificial Intelligence
3. Genereer nu ook titels en metabeschrijvingen voor je websitepagina’s met AI
4. AI-aangedreven Campaign Assistant in HubSpot
5. AI-ideeëngenerator voor je blogs met ChatGPT en SEMrush-gegevens
6. Maak afbeeldingen met de OpenAI Content Assistant
7. AI-aangedreven website bouwen
8. CRM Recordpagina Editor in HubSpot
9. Speciale prospect werkruimte
10. Leads van je contacten maken
11. Nieuwe rapportages en statistieken
12. Salesforce activiteiten in HubSpot
13. Gegevens van HubSpot en LinkedIn Sales Navigator (LSN) synchroniseren
14. Forecast Insights
15. Rapportages met klantreis analyses
16. AI in de mobiele HubSpot app
17. Snel contacten aanmaken met een QR-scanner
18. Automatische gesprekssamenvattingen voor de klantenservice
19. A/B-testen in je sales sequenties
20. Namens iemand anders een meeting inplannen
21. Geautomatiseerd formulieren toewijzen
22. AI-gedreven rapportages in de HubSpot Operations Hub
1. Maak snel een onderwerpregel voor je marketing e-mails met AI
Heb je de nieuwe OpenAI Content Assistant van HubSpot al uitgeprobeerd? Zo niet, doen! De mogelijkheden zijn steeds uitgebreider. En de resultaten zijn echt verbluffend!
Met de AI-contentmaker maak je nu ook eenvoudig onderwerpregels voor je marketing e-mails. Gebaseerd op wat er al in jouw marketing e-mails staat! Per marketing e-mail krijg je 3 onderwerpregels waar je uit kunt kiezen.
Met de e-maileditor was het al mogelijk om e-mailteksten te maken en te bewerken. AI-onderwerpregels zijn nog beschikbaar in bèta. Maar binnenkort kunnen alle Marketing Hub gebruikers AI-onderwerpregels aan hun e-mails toevoegen. Welke HubSpot licentie je ook hebt. Óók in de mobiele HubSpot app.
👉 TIP: In deze artikelen vertellen we je meer over de OpenAI Content Assistant:
➜ Ken je de nieuwe OpenAI Content Assistant van HubSpot al?
➜ Hoe je supersnel blogs maakt met HubSpots nieuwe AI Content Assistant.
2. Maak je sociale posts met Artificial Intelligence
Weet je dat je jouw sociale posts met de OpenAI Content Assistant kunt maken? Gewoon vanuit HubSpot. Compleet met emoticons 👌en #hashtags.
Het past je berichten zelfs aan je sociale media kanaal aan. Zo zijn teksten voor Twitter korter en bondiger dan voor Facebook en Linkedin. Probeer het gerust uit als je een CMS Hub Pro+ licentie hebt.
3. Genereer nu ook titels en metabeschrijvingen voor je websitepagina’s met AI
Met de OpenAI Content Assistant genereer je SEO-titels en metabeschrijvingen. Voor je blogs was dit al mogelijk. Websitepagina's en landingspagina's zijn er nu bij gekomen.
De AI-tool analyseert eerst de inhoud van je landingspagina of websitepagina. Met 1 klik op de knop maakt het vervolgens een SEO-vriendelijke titel of metabeschrijving voor je. Ook ontvang je SEO-codes voor je SEO-optimalisatie. Zo zie je snel waar er verbetering nodig is. De nieuwe optie is beschikbaar voor alle Marketing Hub gebruikers.
Naast titels en metabeschrijvingen maak je met de blogeditor snel:
- Blog indelingen
- Paragrafen
- Conclusies
- Aanpassingen en nieuwe versies van je bestaande teksten (lengte, tone-of-voice, etc.)
Dit is trouwens ook mogelijk voor Service Hub gebruikers.
4. AI-aangedreven Campaign Assistant in HubSpot
Nog een mooie AI-aangedreven tool: de nieuwe Campaign Assistant. In een handomdraai creëer je hiermee een nieuwe landingspagina. Je schrijft eerst de perfecte tekst. Vervolgens laat je de tool jouw nieuwe landingspagina bouwen. Binnen no time ga je van niets naar een gepubliceerde landingspagina toe!
Daarnaast maak je er razendsnel tekst advertenties voor op LinkedIn en Facebook mee. Met 1 druk op de knop test je 3 advertentiemogelijkheden uit. Ook deze AI-tool is in bèta beschikbaar voor iedereen met een Marketing Hub of CMS Hub licentie.
5. AI-ideeëngenerator voor je blogs met ChatGPT en SEMrush-gegevens
Voor wie SEMrush niet kent: het is een search engine data tool. Je gebruikt het om meer inzicht in je website te krijgen:
- Hoe is je positionering in de zoekmachines?
- Gebruik je de juiste zoekwoorden?
- Hoe is het met (de kwaliteit van) je linkbuilding gesteld?
- Hoe doen je advertenties in de zoekmachines het?
- Welke technische verbeteringen kun je doorvoeren voor betere zoekmachineresultaten?
Je vergelijkt de resultaten van jouw website met die van je concurrenten. Met 5 toolkits verbeter je vervolgens jouw website. En bouw je de autoriteit van je website op.
De nieuwe AI-aangedreven blog-ideeëngenerator van HubSpot bevat nu SEMrush-gegevens. Speciaal ontworpen om je te helpen met creatieve ideeën voor je blogs. Zoals onderwerpen, titels, beschrijvingen en je blog indelingen.
Het werkt heel simpel. Je vertelt de AI-bot voor welk onderwerp je ideeën wilt krijgen. HubSpot geeft je vervolgens ideeën, die bij jouw doelgroep passen. De tool kijkt automatisch naar de SEO-moeilijkheidsgraad. Zodat je er echt het maximale uithaalt. Is het bijvoorbeeld makkelijk om er een goede zoekmachinepositie mee te krijgen? En hoe populair zijn de onderwerpen in Google?
Naast de zoekwoorden van SEMrush maakt de AI-tool ook gebruik van ChatGPT. De AI-ideeëngenerator is nu alleen nog in bèta beschikbaar voor Marketing Hub gebruikers.
6. Maak afbeeldingen met de OpenAI Content Assistant
Afbeeldingen maken met AI. Ja, óók dat kan inmiddels. Wat je hiervoor nodig hebt? Een prompt: ‘/’ met een omschrijving van je afbeelding. Dat is alles!
Ook deze optie is alleen nog in bèta beschikbaar. Én alleen voor HubSpot gebruikers met een Marketing en/of CMS Hub Pro+ licentie.
7. AI-aangedreven website bouwen
HubSpot bouwt hard aan een nieuwe AI-aangedreven websitetool. Om jouw website nog veel makkelijker op te zetten. De komende tijd vertellen we je hier vast en zeker meer over.
Nu is dit alleen nog in bèta beschikbaar. Maar binnenkort kunnen alle CMS Hub gebruikers de vernieuwde CMS-tool ontdekken.
8. CRM Recordpagina Editor in HubSpot
Maak je gebruik van de nieuwe CRM Recordpagina Editor in HubSpot? Dan maak je de data op je aangepaste recordpagina’s centraal beschikbaar. De data uit je HubSpot portaal én van je externe bronnen (integraties).
De interface is bovendien net zo krachtig en gebruiksvriendelijk als bij de andere CRM-tools.
Je configureert jouw (aangepaste) recordpagina’s op teamniveau. Je toont hierop precies de informatie die jouw teams nodig hebben. Naast de sidebars kan je nu namelijk ook de 'middle bar' aanpassen. Superhandig en flexibel! Op de aangepaste kaarten geef je alleen de meest relevante informatie weer. Andere belangrijke gegevens zet je op tabbladen. Zo blijven je teams gefocust op de informatie die ze echt nodig hebben.
Gebruik de kaarten die HubSpot voor je gebouwd heeft. Of maak met UI-extensies zelf aangepaste kaarten met flexibelere mogelijkheden. Bijvoorbeeld voor je gekoppelde records en de eigenschappen daarvan. De mogelijkheden die je bij de CRM Recordpagina Editor hebt hangen van je licenties af.
👉 TIP: In dit artikel leren we je wat records precies zijn: Waarom gebruik je records en objecten in HubSpot?
9. Speciale prospect werkruimte
De nieuwe prospect werkruimte helpt verkopers om hun werkdagen goed te organiseren. Om zich op hun dagelijkse taken te focussen. En om snel te zien welke werkzaamheden als eerste opgepakt moeten worden. Bovendien koppelt het alle verkooptaken aan de verkoopdoelstellingen. Je hebt je agenda, doelen en taken in 1 overzicht.
Op de samenvatting zie je een overzicht van je prospect activiteiten. Je ziet hierop al je openstaande salestaken. De voortgang van de taken waar je mee bezig bent. En welke afspraken eraan komen. Tools als 'e-mailen' en 'bellen' zijn bovendien geïntegreerd.
Uiteraard kun je op al deze activiteiten doorklikken. Met een Sales Hub Pro+ abonnement profiteer je van deze nieuwe bèta functie.
10. Leads van je contacten maken
Meer deals sluiten is een belangrijk onderdeel van het salesproces. Misschien wel het allerbelangrijkste. In je prospect werkruime maak je nu daarom leads van je contacten. Net zoals je dat nu met je deals doet. Je hoeft dus geen leads meer toe te wijzen. Handig he?
11. Nieuwe rapportages en statistieken
Nieuwe sales sequentie statistieken
Maak je met een Sales Hub Enterprise licentie gebruik van sales sequenties? Dan zijn er 2 nieuwe statistieken voor jou:
- Deal rate: het % contacten van een sales sequentie dat een deal is geworden.
- Total revenue: de omzet van alle gewonnen deals door je sales sequentie.
👉 TIP: In deze artikelen vertellen we je meer over sales sequenties:
➜ Verkoopautomatisering met slimme sales sequenties.
➜ De verschillen tussen marketing workflows en sales sequenties.
➜ Waarom je voor sales sequenties buyer persona’s moet maken.
Lead funnel rapportages (bèta)
Maak de route van leadgeneratie naar omzet inzichtelijk met deze 2 nieuwe rapportages:
- Leadcontact percentage: Hoe gaan verkopers met de beste leads om? En waarom converteren de leads?
- Leadbron: Hoe presteren je leadbronnen? Hoeveel goede leads leveren ze op? Denk hierbij bijvoorbeeld aan advertenties, blogs en sociale media berichten.
Het lead funnel rapport is in bèta voor alle Sales Hub Pro+ klanten beschikbaar.
👉 TIP: In deze artikelen vertellen we je meer over rapportages en dashboards in HubSpot:
➜ 10 Tips voor succesvolle management rapportages en dashboards.
➜ Wat meet je op jouw HubSpot Sales Dashboard?
➜ Wat zijn standaard en custom rapportages in HubSpot?
Prospect activiteiten rapportage
Met deze kant-en-klare rapportage krijg je inzicht in de activiteiten van het salesteam. Beoordeel hiermee bijvoorbeeld hoe effectief je verkoopproces is. En hoe de resultaten van je verkoopteam zijn.
Deze onderdelen vind je in de prospect activiteiten rapportage:
- Geboekte vergaderingen
- Geregistreerde contacten in sales sequenties
- Telefoongesprekken
- Voltooide taken
Voor alle Sales Hub Pro+ licenties is de kant-en-klare rapportage beschikbaar.
👉 TIP: Wil je meer uit je telefoongesprekken halen? Misschien is het interessant om Aircall met HubSpot te integreren.
Verkoopsnelheid rapportage (bèta)
Ben je benieuwd hoe snel jouw salesteam verkoopt? Dan is de verkoopsnelheidsrapportage vast wat voor jou.🚃 Je vindt er alle belangrijke statistieken in, zoals:
- Aantal gegenereerde leads
- Conversiepercentages
- De tijd die nodig is om deals te sluiten.
De rapportage is in bèta beschikbaar voor alles Sales Hub Pro+ abonnementen.
12. Salesforce activiteiten in HubSpot
Heb je Salesforce met HubSpot geïntegreerd? Dan neemt de HubSpot Sales Hub voortaan de activiteiten van jouw Salesforce portaal over. Bijvoorbeeld je gesprekken, vergaderingen en taken. De functie is in bèta beschikbaar voor alle Sales Hub Pro+ klanten.
Laat je in HubSpot een sales sequenties los op jouw Salesforce contacten? Dan creëer je jouw meetings voortaan rechtstreeks vanuit je Salesforce records. Dit is ook mogelijk met een Service Hub Pro+ abonnement. En deze optie is al wel live.
👉 TIP: In deze artikelen vertellen we je meer over HubSpot en Salesforce:
➜ Welk CRM-systeem kies je: HubSpot of Salesforce?
➜ [VIDEO] HubSpot en Salesforce: een vergelijking van de CRM-systemen.
➜ Overstappen van Salesforce naar HubSpot CRM: hoe gaat dat?
13. Gegevens van HubSpot en LinkedIn Sales Navigator (LSN) synchroniseren
Eindelijk is dit géén droom meer van HubSpot gebruikers met LinkedIn Sales Navigator. Voortaan synchroniseer je de gegevens 2 kanten op. Hierdoor krijg je veel betere (geautomatiseerde) inzichten en rapportagemogelijkheden. Sales Hub Pro+ klanten: profiteer hiervan!
👉 TIP: Hier ontdek je hoe de HubSpot LinkedIn Sales Navigator integratie er nu uit ziet.
14. Forecast Insights
Hoe ontwikkelt jouw omzet zich ten opzichte van je verkoopdoelstellingen? Bijvoorbeeld per maand, kwartaal en/of jaar? Met Forecast Insights volg je jouw pijplijn op de voet. Tegelijkertijd worden de voorspellingen door AI en machine learning steeds beter. Hoe meer data je erin stopt hoe nauwkeuriger de voorspellingen zijn. Zo krijg je steeds een steeds beter beeld.
Met behulp van dealfasen voorspelt HubSpot de omzet voor je. Stel je ook nog prognose categorieën voor je deals in? Dan kun je jouw deals ook segmenteren. Handig om te bepalen waar jouw team zich op moet focussen! Natuurlijk zoom je ook eenvoudig in op de resultaten van 1 HubSpot-gebruiker. De nieuwe functie is voor alle Sales Hub Pro+ abonnementen beschikbaar.
Daarnaast meet je eenvoudig of jouw prognoses betrouwbaar genoeg zijn. En hoe effectief jouw prognoseproces is. Dit kan alleen nog in bèta. Met de ‘Forecast Across All Pipelines Tool’ beheer je bovendien de doelen en prognoses van al je pijplijnen. Deze functie is al wel live.
Met de ‘Deal Inspection View’ zie je hoe gezond jouw pijplijnen zijn? En hoe het met de verkoopsnelheid van je deals gaat. Zo zie je het bedrag, de fase en de duur van je deals. En volg je eenvoudig de voortgang ervan.
Bovendien navigeer je simpel tussen de verschillende pijplijnen. Je vergelijkt ze dus makkelijk met elkaar. Met deze functie signaleer je trends. Je ontdekt verbeterpunten voor je proscessen. En je stelt makkelijk jouw prioriteiten. Het is live beschikbaar voor alle Sales Hub Pro+ licenties.
👉 TIP: Weet je dat je met ChatSpot ook al AI-gedreven verkoopprognoses in bèta kunt maken? HubSpot gebruikt dan jouw historische verkoop om je toekomstige verkoop te voorspellen. In dit blog vertellen we je er meer over: Hoe inbound sales software met AI jou bij je verkoopprognose helpt.
15. Rapportages met klantreis analyses
Hoe gaaf is dat? Breng de volledige klantreis van je contacten en deals in kaart in een rapportage. En analyseer de impact van iedere interactie met jouw organisatie. Zo ontdek je algauw met welke 'touchpunten' je de meeste nieuwe klanten werft.
Voor Deal Journey Analytics heb je een Sales Hub Enterprise licentie nodig. De klantreis van je contacten analyseren doe je met een Marketing Hub Enterprise abonnement.
16. AI in de mobiele HubSpot app
Ook de manier waarop je met jouw mobiele HubSpot app werkt verandert door Artificial Intelligence. Zo schrijf je jouw e-mails op je telefoon ook al met de OpenAI Content Assistant. Het is voor alle Sales Hub gebruikers met een iPhone beschikbaar.
17. Snel contacten aanmaken met een QR-scanner
Snel even een contact aanmaken. Bijvoorbeeld tijdens een afspraak, beurs of congres. Voortaan regel je dat razendsnel met de QR-scanner. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog steeds je visitekaartjes scannen met de AI-visitekaartjestool. De nieuwe QR-scanner is al live en beschikbaar voor alle Sales Hub gebruikers.
18. Automatische gesprekssamenvattingen voor de klantenservice
In de centrale service inbox van de klantenservice komen allerlei ‘gesprekken’ binnen. Bijvoorbeeld via e-mail, Facebook Messenger en live chats. Je actieve gesprekken vat je nu geautomatiseerd samen in een opmerkingenveld. 📝 Iedere inboxgebruiker ziet snel waar het gesprek over gaat. Zónder eerst alle communicatie door te lezen. 👀 Nog zo’n nieuwe handige functionaliteit dankzij AI! Ben je een Service Hub gebruiker? Profiteer dan van deze mooie functionaliteit.
👉 TIP: De OpenAI Content Assistant van HubSpot is erg handig voor je klantenservice. Je genereert en herschrijft er namelijk snel antwoorden op klantvragen mee. Bijvoorbeeld voor je service e-mails en je live chats. De AI-contentmaker in je inbox is nog in de bètafase. Maar met een Service Hub licentie kun je het al wel gebruiken.
19. A/B-testen in je sales sequenties
Bij een sales sequentie stuur je een prospect een reeks e-mails. De reeks stopt zodra je prospect erop reageert. Maar welke e-mail werkt nou het beste? Stel dat je 2 varianten maakt. 1 Eerste e-mail met een persoonlijke salesvideo en 1 zonder. En dat je wilt uittesten met welke e-mail je meer succes hebt. Dan voeg je een A/B-test aan deze e-mail toe.
Meestal gebruik je een sales sequentie voor meerdere prospects. Met een A/B-test splits je jouw prospects 50/50. De ene helft van je prospects krijgt jouw e-mail met de persoonlijke salesvideo. De andere helft van de prospects ontvangt de andere e-mail.
De resultaten zie je in je rapportage terug. Je maakt dan ook snel een keuze welke e-mail variant je behoudt. Zo optimaliseer je snel en makkelijk je klantbereik.
De nieuwe functie is in bèta beschikbaar voor alle Sales en Service Hub Pro+ abonnementen.
Daarnaast heb je nu meer mogelijkheden om alle stapjes van je sales sequentie te analyseren. Je hebt bijvoorbeeld meer inzicht in welke e-mails tot afspraken leiden. Dit is al wel live.
20. Namens iemand anders een meeting inplannen
Dit onderwerp is de afgelopen tijd al vaker besproken. Maar de functie wordt steeds beter.
Je kunt namens je collega een afspraak inplannen. Met contacten uit je contact-, bedrijfs-, deal- en ticketrecords. Voor de afspraak stuur je een agenda uitnodiging naar alle afspraakdeelnemers.
Met de round robin functie selecteer je automatisch de collega die aan de beurt is. De klantafspraak komt gelijk in het contactrecord te staan. Met de naam van degene die de afspraak gepland heeft. Én de naam van degene die de afspraak heeft.
Je hebt een integratie met je Google Agenda of Office 365-agenda nodig. De functie is nu live voor alle Sales en Service Hub Pro+ licenties.
👉 TIP: Voeg gelijk een Zoom, Google Meet of UberConference-link aan je afspraak toe.
21. Geautomatiseerd formulieren toewijzen
De leadformulieren die op je website ingevuld zijn geautomatiseerd naar de juiste medewerkers toesturen. En instellen welke automatische reactie de formulierinzenders ontvangen (bedanktbericht, URL, afspraak) Vanaf nu is dat mogelijk met een Sales of Service Hub Enterprise abonnement.
22. AI-gedreven rapportages in de HubSpot Operations Hub
Met HubSpot kan je hele mooie custom rapportages maken. Maar soms is het best lastig om dit snel en goed te doen. Vanaf nu helpt AI je! De AI-tool vertelt je namelijk waar je inzicht over wilt hebben. Vervolgens maakt het gelijk een rapport hierover. Je kunt zelfs je gewenste grafiekvorm meegeven. En zo heeft AI in je rapportages nog meer voordelen:
- Je voegt snel en makkelijk beschrijvingen aan je rapportages toe. Die je ook makkelijk bewerkt als je dat wilt. Dit is beschikbaar voor alle Operations Hub licenties.
- Met 1 simpele vraag maak je jouw rapportages in HubSpot. Zo bouw je razendsnel het perfecte rapport. Dit is beschikbaar voor alle Operations Hub licenties.
- Waarom is een wokflow gemaakt? En waar is het voor bedoeld? Soms is het lastig om daarachter te komen. Vooral als er veel workflows en workflow-gebruikers zijn. Met AI voeg je automatisch een korte beschrijving aan je workflows toe.
Zo is in 1 oogopslag duidelijk waarom de workflow er is. Dit is beschikbaar voor alle Operations Hub gebruikers met een Pro+ abonnement die workflows gebruiken. De functie is er alleen nog in het Engels.
Heb je vragen over deze updates of iets anders van HubSpot? Onze supportdesk staat klaar om je ermee te helpen!
3 CRM-frustraties die bij veel organisaties bedrijfsgroei belemmeren
De laatste HubSpot updates | november 2024
Datamanagement: zo kom je van verwaarloosde & versnipperde CRM-data af
Deel artikel
- december 2024 (1)
- november 2024 (12)
- oktober 2024 (16)
- september 2024 (10)
- augustus 2024 (6)
- juli 2024 (6)
- juni 2024 (6)
- mei 2024 (6)
- april 2024 (19)
- maart 2024 (6)
- februari 2024 (9)
- januari 2024 (6)
- december 2023 (9)
- november 2023 (10)
- oktober 2023 (7)
- september 2023 (11)
- augustus 2023 (7)
- juli 2023 (6)
- juni 2023 (4)
- mei 2023 (11)
- april 2023 (10)
- maart 2023 (9)
- februari 2023 (6)
- januari 2023 (7)
- december 2022 (6)
- november 2022 (10)
- oktober 2022 (8)
- september 2022 (7)
- augustus 2022 (6)
- juli 2022 (6)
- juni 2022 (6)
- mei 2022 (5)
- april 2022 (8)
- maart 2022 (9)
- februari 2022 (9)
- januari 2022 (9)
- december 2021 (7)
- november 2021 (1)
- oktober 2021 (5)
- september 2021 (8)
- augustus 2021 (2)
- juli 2021 (2)
- juni 2021 (1)
- mei 2021 (1)
- maart 2021 (1)
- februari 2021 (1)
- januari 2021 (5)
- december 2020 (1)
- november 2020 (6)
- oktober 2020 (5)
- september 2020 (9)
- augustus 2020 (2)
- juli 2020 (10)
- juni 2020 (7)
- mei 2020 (5)
- april 2020 (5)
- maart 2020 (6)
- januari 2020 (1)
- december 2019 (1)
- november 2019 (1)
- oktober 2019 (3)
- september 2019 (5)
- augustus 2019 (2)
- juni 2019 (2)
- mei 2019 (3)
- april 2019 (3)
- maart 2019 (5)
- februari 2019 (2)
- januari 2019 (5)
- december 2018 (2)
- november 2018 (4)
- oktober 2018 (1)
- september 2018 (9)
- augustus 2018 (4)
- juli 2018 (5)
- juni 2018 (1)
- maart 2017 (5)
- februari 2017 (4)
- januari 2017 (6)
- december 2016 (6)
- november 2016 (4)
- september 2016 (3)
- augustus 2016 (2)
- juli 2016 (4)
- juni 2016 (2)
- mei 2016 (3)
- april 2016 (2)
- februari 2016 (3)
- december 2015 (1)
- november 2015 (4)
- oktober 2015 (2)
- september 2015 (5)
- augustus 2015 (5)
- juli 2015 (5)
- juni 2015 (2)
- mei 2015 (2)
- april 2015 (6)
- maart 2015 (9)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (3)
- december 2014 (4)
- november 2014 (5)
- oktober 2014 (8)
- september 2014 (3)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (3)
- mei 2014 (4)
- april 2014 (5)
- maart 2014 (6)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (4)
- december 2013 (2)
- november 2013 (3)
- oktober 2013 (4)